ALSO Finland on valittu Microsoft Cloud Service Provider – kumppaniksi

Suomen johtava ICT - tukkuri ALSO Finland Oy tuo Microsoftin Cloud Service Provider (CSP) myyntimallin Suomeen. Microsoftin CSP malli tuo joustavuutta ratkaisumyyntiin mahdollistamalla kuukausimaksullisten pilvipalveluiden myynnin automaattisella käyttöönotolla. ALSO aloittaa Microsoftin Office 365 ja Intune myynnin rajoitetusti jo huhtikuussa ja kesällä myynti laajenee kattamaan koko Microsoftin CSP tarjonnan.

”Tämä on tärkeä uutinen”, kommentoi ALSO Finland Oy:n toimitusjohtaja Mervi Airaksinen. ”Meidän tehtävämme on tukea paikallisia jälleenmyyjiä pilvitransformaatiossa ja on hienoa, että Microsoft edesauttaa työtämme valitsemalla meidät kumppaniksi CSP - ohjelmaan.”, sanoo Airaksinen.”Pian Microsoftin pilvitarjooma on helposti tilattavissa kaikille jälleenmyyjillemme pilvipalveluiden markkinapaikastamme (www.alsochoice.fi). Markkinapaikkamme tarjoaa jälleenmyyjille helppokäyttöisen myyntityökalun, automatisoidun palveluiden käyttöönoton, kuukausilaskutuksen sekä kattavan raportoinnin ilmaiseksi. Myös suomenkielinen tukipalvelumme on jälleenmyyjien käytössä veloituksetta”. Airaksinen jatkaa.

”Microsoft on jo usean vuoden ajan panostanut merkittävästi pilvipalveluihin, ja suomalaiset organisaatiot ovat globaalissa mittakaavassa erittäin innokkaita hyödyntämään pilviteknologian tarjoaamia mahdollisuuksia” kertoo Markku Pulkkinen, johtaja, Microsoft Oy. ”Cloud Service Provider-ohjelma on tärkeä kehitysaskel pilvipalveluiden saattamisessa laajalti jälleenmyyjiemme myytäviksi”.

Markku Pulkkinen
Microsoft Oy

Johtaja, pienet ja keskisuuret yritykset, liiketoimintaratkaisut ja kumppanit
markku.pulkkinen@microsoft.com