AQVIA Exclusive Steel – uusi, hienostunut ilme testivoittajalle

Ruostumattomasta teräksestä valmistettu AQVIA® Exclusive Steel -sarja on AGAn AQVIA Exclusive -tuoteperheen tuorein tulokas. Pohjoismaiden johtava kuluttajatestien tekijä Wise Guide valitsi äskettäin AQVIA Exclusiven markkinoiden parhaaksi hiilihapotuslaitteeksi.

– Tyylikäs ruostumaton teräs ja moderni, hillitty värivalikoima takaavat, että AQVIA® Exclusive Steel sopii keittiöön kuin keittiöön. Jälleen kerran tyyli ja laatu kulkevat tuotteissamme käsi kädessä, avainasiakaspäällikkö Helena Tanskanen AGAlta sanoo.

AQVIA Exclusive Steelin ruostumaton teräspinta on uuniemaloitu korkeassa lämpötilassa. Näin karaistu pinta on sileä ja kestää hyvin päivittäistä käyttöä. AQVIA Exclusive Steel -hiilihapotuslaitteet valmistetaan Ruotsissa. Kuten kaikki AQVIA-hiilihapotuslaitteet, ne valmistetaan AGAn tinkimättömien laatu- ja toimivuusvaatimuksien mukaisesti.

AQVIA Exclusive Steel -sarja tulee markkinoille kesäkuussa. Saatavilla on kolme eri värivaihtoehtoa: valkoinen, musta ja pronssi (rajoitettu erä). Hiilihapotuslaite on tervetullut lahja esimerkiksi häissä, valmistujaisissa sekä muissa kevään ja kesän juhlissa.

Helena Tanskanen

Avainasiakaspäällikkö, Oy AGA Ab

Puh: 010 242 0549

Sähköposti: helena.tanskanen@fi.aga.com

AGA on osa Linde-konsernin Pohjois-Euroopan aluetta, johon kuuluvat Pohjoismaat ja Baltian maat. AGA tuottaa ja markkinoi kaasuja teollisuuskäyttöön sekä erikoiskaasuja kaikkiin käyttötarkoituksiin. Kehitämme yhteistyössä asiakkaidemme kanssa ratkaisuja, jotka liittyvät kaasuihin ja prosessien, kaasuteollisuuden tarvikkeiden ja palvelujen asiantuntemukseen. Edistyneiden kaasuratkaisujen avulla asiakkaat voivat parantaa tuottavuuttaan, turvallisuuttaan ja toimintansa laatua varmistaen samalla ympäristön kannalta turvallisen toiminnan.

Lainaukset

– Tyylikäs ruostumaton teräs ja moderni, hillitty värivalikoima takaavat, että AQVIA® Exclusive Steel sopii keittiöön kuin keittiöön. Jälleen kerran tyyli ja laatu kulkevat tuotteissamme käsi kädessä.
Helena Tanskanen, avainasiakaspäällikkö, AGA