ARRESTED DEVELOPMENT SAA JATKOA NETFLIXISSÄ

Odotettu neljäs tuotantokausi sisältää 15 jaksoa, jotka tulevat kerralla katsottaviksi Netflixiin 26. toukokuuta.

Arrested Development -tv-sarja saa jatkoa Netflixin omatuotantona 26. toukokuuta 2013, jolloin kaikki sarjan neljännen tuotantokauden 15 jaksoa ovat ahmittavissa kerralla Netflixissä.  Suomessa Sukuvika-nimellä pyörinyt Emmy-palkittu komediasarja tulee samanaikaisesti saataville Pohjoismaissa, Isossa-Britanniassa, Irlannissa, Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Latinalaisessa Amerikassa.

"Arrested Development on yksi kaikkien aikojen suosituimmista tv-komediasarjoista.  Ohjaaja Mitch Hurwitz on luonut uusimman tuotantokauden ajatellen sitä kohderyhmää, joka on alkanut fanittaa sarjaa Netflixin kautta vasta sen jälkeen, kun sarja oli esitetty jo perinteisen television puolella. Tämä odotettu uusi tuotantokausi tekee varmasti taas tv-historiaa”, kertoo Netflixin sisällöistä vastaava johtaja Ted Sarandos.

Sarjan kolme ensimmäistä tuotantokautta ovat katsottavissa Netflixissä, joten komediasarjan juonenkäänteisiin ehtii tutustua hyvissä ajoin ja fiilistellä etukäteen toukokuun lopussa palveluun tulevaa neljättä tuotantokautta.

”Tarkoituksena on luoda jotain todella kunnianhimoista, jonka voi toteuttaa vain yhteistyössä Netflixin kanssa ja heidän palvelussaan. Vihdoinkin unelmani siitä toteutuu, että luomani sarja on katsottavissa mihin vuorokaudenaikaan tahansa, missä tahansa ja vaikka millä eri laitteilla”, sarjan tuottaja Mitch Hurwitz kertoo.

Arrested Development kertoo Michael Bluthista (Jason Bateman) ja hänen vähintäänkin omalaatuisesta perheestään, jonka jäseniä ovat Michaelin poika George Michael (Michael Cera), isä George Bluth Sr. (Jeffrey Tambor), äiti Lucille (Jessica Walter), veljet George Oscar Bluth II (Will Arnett), Buster Bluth (Tony Hale) ja sisko Lindsay Fünke (Portia de Rossi) sekä Lindsayn aviomies Tobias (David Cross) ja heidän tyttärensä Maeby (Alia Shawkat).

Mitchell Hurwitz, Brian Grazer, Ron Howard, Jim Vallely ja Troy Miller ovat sarjan tuottajia. Arrested Development on tehty Netflixille yhteistyössä Imagine TV:n ja 20th Century Fox Televisionin kanssa. Sarja on palkittu lukuisilla eri tv-alan palkinnoilla, muun muassa kuudella Emmy-palkinnolla ja Golden Globe -palkinnolla.

Haluatko koodin, jolla voit kokeilla Netflixiä ilmaiseksi? Onko sinulla kysyttävää Netflixistä? Ota yhteyttä Päivi Vuolteeseen, paivi.vuolle@cocomms.com, puh. 050 535 4899

Netflix:
Netflix (NASDAQ: NFLX) on maailman johtava internet-tv-yhtiö, jolla on yli 33 miljoonaa jäsentä 40 maassa. Netflixistä katsotaan kuukaudessa yli miljardi tuntia tv-ohjelmia ja elokuvia, mukaan lukien Netflixin omaa tuotantoa. Netflixin jäsenet voivat katsoa sisältöä edullisella kuukausihinnalla niin paljon kuin haluavat, milloin ja missä tahansa, melkein miltä tahansa internetiin yhteydessä olevalta laitteelta. Palvelussa ei ole mainoksia, ja tilauksen voi peruuttaa milloin tahansa. Tutustu internettelevisioyhtiöiden edelläkävijään osoitteessa www.netflix.fi. Seuraa Netflixiä Facebookissa ja Twitterissä.

Netflixin omatuotantoja ovat Kevin Spaceyn ja Robin Wrightin tähdittämä House of Cards, joka on jo palvelussa katsottavissa. Lisäksi Arrested Developmentin lisäksi palveluun on tulossa Brian McGreevyn romaaniin perustuva ja Eli Rothin tuottama murhamysteeri Hemlock Grove. Tänä vuonna on luvassa myös Jenji Kohanin Orange is the New Black, jossa näyttelee muun muassa Taylor Schilling, Laura Prepon ja Jason Biggs sekä toinen tuotantokausi Steven Van Zandtin tähdittämää Lilyhammer-sarjaa.