Atea ja Nokia perehdyttävät yritysasiakkaat mobiilisuuden kokonaishallintaan

Atean uusi yritysasiakkaille suunnattu asiantuntijapalvelu esittää mobiiliratkaisut taustajärjestelmien ja päätelaitteiden kokonaisuutena. Yhdessä Nokian kanssa toteutettu näyttely auttaa asiakkaita valitsemaan omiin järjestelmiinsä sopivimmat puhelimet ja näkemään, miten taustajärjestelmät ja päätelaitteet saadaan toimimaan yhteen. Nokia saa samalla arvokasta käyttäjäkokemustietoa tuotekehitykseensä.

Atea-Nokia Showroomissa asiakas pääsee näkemään käytännössä, miten mobiililaitteet toimivat yhteen yrityksen tietojärjestelmien kanssa. Näin hän voi varmistaa ennen hankintoja, että kokonaisuus toimii tehokkaasti ja saumattomasti yhteen.

”Voimme esittää, miten uusi ohjelma etäohjelmoidaan vaikkapa ulkomailla sijaitsevaan matkapuhelimeen ja mitä käyttäjän laitteessa silloin tapahtuu. Ratkaisevaa on kokonaistehokkuus: ei vain hankintakustannukset vaan esimerkiksi ajansäästö toimivien etätyöratkaisujen ansiosta. Tekniikka on vain osa totuutta – jotta siitä saadaan kaikki tehot irti, on saatava ihmiset muuttamaan toimintaansa. Näyttelyn avulla haluamme vaikuttaa asenteisiin”, Atean Solution Manager Niko Eskelinen sanoo.

”On kaikkien etu, kun asiakas varmasti tietää mitä on ostamassa. Näin ei tule eteen ikäviä yllätyksiä. Asiakas pettyy, jos hänelle selviää liian myöhään, että jokin tekninen ominaisuus ei sovi yrityksen järjestelmiin”, sanoo Nokia Business Mobilityn Suomen-yksikön vetäjä Ralf Karlsson.

Atea Finland Oy:n pääkonttorissa Vantaalla sijaitseva Atea-Nokia Showroom esittelee yrityspuhelimen koko elinkaaren valmistuksesta kierrätykseen ja tuhoamiseen sekä taustajärjestelmiin. Esillä ovat myös aina Nokian yrityspuhelinten viimeisimmät mallit.

Atean palvelu on ainutlaatuinen, sillä Suomesta ei löydy muita, vain Nokian ratkaisuihin keskittyviä näyttelytiloja.

”Atea on meille merkittävä ratkaisumyyjä ja lisäarvotoimittaja. Osaava kumppani osaa löytää asiakkaille sopivimmat ratkaisut”, Ralf Karlsson sanoo.