• Cocomms Oy/

Bill Murrayn jouluspesiaali Netflixille: Sofia Coppolan ohjaama A Very Murray Christmas nähdään joulukuussa

Netflix on julkistanut esittävänsä tulevana jouluna yksinoikeudella A Very Murray Christmas -jouluspesiaalin.

Katso teaser-video: http://youtu.be/vFlGA6NDoL8

A Very Murray Christmas on kunnianosoitus klassisille varieteeohjelmille ja sen ovat kirjoittaneet Bill Murray, Mitch Glazer ja Sofia Coppola. Coppola on myös ohjannut spesiaalin.

Jouluspesiaalissa itseään esittävä Bill Murray pelkää, ettei kukaan esiintyjistä saavu hänen TV-ohjelmaansa, koska kauhea lumimyrsky on vallannut New Yorkin. Lopulta sisukkaat vieraat pääsevät kuin pääsevätkin Murrayn luo Carlyle-hotelliin laulamaan ja tanssimaan joulun hengessä.

Esiintyjäkaartissa nähdään useita tähtiä, kuten George Clooney, Paul Shaffer, Amy Poehler, Julie White, Dimitri Dimitrov, Michael Cera, Chris Rock, David Johansen, Maya Rudolph, Jason Schwartzman, Jenny Lewis, Thomas Croquet, Christian Mazzalai,Laurent Mazzalai, Frederic Moulin, Rashida Jones, Miley Cyrus, ja monia muita.

A Very Murray Christmas -jouluspesiaalin vastaavia tuottajia ovat Coppolan, Murrayn ja Glazerin lisäksi Roman Coppola ja Tony Hernandez

Jos haluat lisätietoa jouluspesiaalista, seuraa @Netflix.

Yhteystiedot:
Jussi Hakanen, jussi.hakanen@cocomms.com, puh. 050 534 8832

NETFLIX
Netflix on maailman johtava internet-televisiopalvelu. Sillä on yli 62 miljoonaa jäsentä yli 50 maassa. He nauttivat yli sadasta miljoonasta tunnista TV-ohjelmia ja elokuvia päivittäin. Mukana on alkuperäissarjoja, -dokumentteja ja -elokuvia. Netflixin jäsenet katsovat viihdettä rajoituksetta milloin ja missä tahansa ja lähes kaikilla verkkoon liitettävillä laitteilla. Ohjelmia voi toistaa ja pysäyttää ja niiden katsomista voi jatkaa samasta kohdasta, ilman mainoksia tai sitoumuksia.