BlackRockin hallinnoimat varat uuteen ennätykseen

BlackRockin kolmannen neljänneksen liikevaihto oli 2 472 miljoonaa dollaria, missä on kasvua 7 prosenttia edellisvuoden vastaavaan neljännekseen verrattuna. Neljänneksen liikevoitto kasvoi 10 prosenttia vertailukaudesta ja oli 966 miljoonaa dollaria. Yhtiön hallinnoimat varat olivat 4 096 miljardia dollaria. Kasvua vuodentakaiseen tilanteeseen oli 12 prosenttia.

Englanninkielinen tulostiedote kokonaisuudessaan liitteenä.

Viestintätoimisto Cocomms
Anna-Mari Tiilikainen, puh. 050 558 0888, anna-mari.tiilikainen(at)cocomms.com

BlackRock
BlackRock on maailman johtavia sijoitusten ja riskien hallinnan sekä neuvontapalveluiden tarjoajia institutionaalisille ja yksityissijoittajille. BlackRockin hallinnoimat varat olivat 4 096 miljardia dollaria 30.9.2013. BlackRock auttaa asiakkaitaan saavuttamaan tavoitteensa ja selviämään haasteista tuotevalikoimansa avulla, johon kuuluu erillisiä tilejä, sijoitusrahastoja, pörssinoteerattuja iShares®-rahastoja ja muita yhteissijoitustuotteita. BlackRock tarjoaa myös riskien hallintaa, neuvontaa ja yritysinvestointijärjestelmäpalveluja laajalle institutionaalisten sijoittajien ryhmälle BlackRock Solutions® -brändillä. BlackRockin pääkonttori on New York Cityssä, ja sillä oli noin 11 200 työntekijää 30 maassa (30.9.2013). Yhtiö on vahvasti läsnä kaikille tärkeimmillä markkinoilla Pohjois- ja Etelä-Amerikka, Eurooppa, Aasia, Australia, Lähi-itä ja Afrikka mukaan lukien. Lisätietoja www.blackrock.com.