• Cocomms Oy/

Bosch GML 10,8 V-LI Professional on kompakti hyvällä äänentoistolla varustettu työmaaradio

Kulkee L-Boxxissa:

- Hyvin kuuluva FM-radio
- Vie puolet L-Boxxista ̶ toisella puolella kulkee työkalu
- Mahdollisuus kytkeä MP3-soitin

Työmaan viihtyvyyttä voi lisätä helposti pienellä ja kevyellä Bosch GML 10,8 V-LI Professional -työmaaradiolla, jonka kaksi 5 watin kaiutinta takaavat hyvälaatuisen äänen. Omat suosikkikanavat ja työkavereiden yhteiset kompromissikanavat saa helposti tallennettua uuden radion muistipaikoille, joita on viisi sekä FM- että AM-kanaville.

Akkuradion aux-in-liittimeen saa kytkettyä MP3-soittimen. Taajuuskorjaimella voi säätää sekä basso- että diskanttitaajuuksia ja näytöstä voi seurata aikaa, radiotaajuutta ja akun varaustilaa.

Kulkee helposti L-Boxxissa ja soi koko päivän yhdellä latauksella

Akkukäyttöinen GML 10,8 V-LI -työmaaradio on suunniteltu kuljetettavaksi L-Boxx 102:ssa, josta se täyttää puolet. Toiseen puoliskoon voi pakata vaikka Boschin 10,8 voltin Professional -ammattilaistyökalun kuten GSR 10,8-2 LI -akkuruuvinvääntimen. Näin sekä radiossa että työkalussa voi käyttää samaa akkua.

Akun lisäksi työmaaradio toimii myös verkkovirralla. Verkkovirta-adapteri kulkee kätevästi radiossa olevassa säilytyslokerossa. Adapteri toimitetaan radion mukana. Äänenvoimakkuuden ollessa puoliteholla täysi akku jaksaa soittaa radiota noin yhden työpäivän verran.

Helppokäyttöinen hallintapaneeli on tiiviisti pölysuojattu. Tukeva rakenne ja radion kahvat suojaavat näyttöä ja hallintapaneelia tehokkaasti. Radio kestää vahingoittumatta putoamisen metrin korkeudelta.

Bosch GML 10,8 V-LI Professional -työmaaradio on saatavilla jälleenmyyjiltä syyskuusta alkaen pahvilaatikkoon pakattuna suositushintaan 99 euroa. Toimitukseen kuuluu verkkovirta-adapteri, aux-in-kaapeli ja kaksi AA-paristoa.

Syyskuusta alkaen radio on saatavilla myös samassa L-Boxxissa Bosch GSR 10,8 LI Professional -akkuruuvinvääntimen kanssa. Yhdistelmäpaketin suositushinta on 279 euroa ja siihen kuuluu kaksi 1,3 Ah:n akkua ja pikalaturi. Hinnat sisältävät ALV:n 23 %.

Tekniset tiedot GML 10,8 V-LI Professional
Akun teho 10,8 V
Vaihtoehtoinen virtalähde Verkkovirta-adapteri (230/110 V)
Kanavapaikat 5xFM ja 5xAM
Äänilähteet FM/AM/MP3
Kaiuttimet 2 x 5 W
Mitat (pxlxk) 311x200x80 mm
Paino (sis. akun ja verkkovirta-adapterin) 1,4 kg

Lisätietoja: Robert Bosch Oy, Erkki Rissanen, Erkki.Rissanen (at) fi.bosch.com, puhelin: 010 480 8351
Lehdistön yhteyshenkilö: Joni Svärd, Cocomms Oy, joni.svard (at) cocomms.com, puhelin: 09 6689 6913

Bosch-konsernin sähkötyökaluliiketoiminta on maailman markkinajohtaja sähkötyökaluissa ja sähkötyökalujen tarvikkeissa. Vuonna 2011 toimiala tuotti liikevaihtoa noin 3,8 miljardia euroa, josta 90 prosenttia tuli Saksan ulkopuolelta. Tuotemerkit Bosch, Skil ja Dremel edustavat asiakaskeskeisyyttä ja teknistä edistyksellisyyttä. Tärkeimmät menestystekijät ovat innovaatiovoima ja ‑vauhti. Bosch-sähkötyökalut tuo markkinoille vuosittain yli 100 uutta tuotetta. Toimialan vuoden 2011 liikevaihdosta 40 prosenttia muodostui tuotteista, jotka ovat olleet markkinoilla alle kaksi vuotta. Boschin sähkötyökaluliiketoiminnan kaikki viisi liiketoimintasegmenttiä – käsikäyttöiset sähkötyökalut, pöytäkoneet, tarvikkeet, mittalaitteet ja sähkökäyttöiset puutarhatyökalut – kasvoivat markkinoita nopeammin.

Bosch-konserni on maailman johtavia teknologiatuotteiden ja palvelujen toimittajia. Ajoneuvotekniikkaa, kulutustarvikkeita sekä rakennusteknisiä tuotteita valmistavan konsernin vuoden 2011 liikevaihto oli 51,5 miljardia euroa, ja sen palveluksessa oli yli 300 000 työntekijää. Konserni käsittää Robert Bosch GmbH:n sekä sen runsaat 350 tytäryhtiötä yli 60 maassa. Myynti- ja palveluyhteistyökumppanit mukaan lukien Bosch on edustettuna noin 150 maassa. Maailmanlaajuinen kehitys-, tuotanto- ja myyntiverkosto on Boschin jatkuvan kasvun perusta. Bosch käytti vuonna 2011 tutkimus- ja tuotekehitystoimintaan yli 4 miljardia euroa ja teki maailmanlaajuisesti yli 4 100 patenttihakemusta. Tuotteidensa ja palvelujensa avulla Bosch parantaa elämänlaatua ja tarjoaa innovatiivisia ja hyödyllisiä ratkaisuja.

Lisätietoja on osoitteissa
www.bosch.fi, www.bosch-press.com