Bosch Zoo'o ProAnimal – tehokas pölynimuri lemmikkieläinten omistajille

Uusi Zoo’o ProAnimal -pölynimuri on kehitetty erityisesti koteihin, joissa on lemmikkieläimiä. Se poistaa tehokkaasti lian ja karvat, ja siinä on erityinen Animal 360 TM -suulakesetti, jolla voi puhdistaa sekä lattiat että huonekalut. Uudessa imurissa on myös moderni hajuja poistava Bionic-suodatinjärjestelmä, joka aikaansaa raikkaan ja luonnollisen tuoksun.

Zoo’o ProAnimal -pölynimuri on kehitetty vastaamaan niiden kotitalouksien tarpeisiin, joissa on lemmikkieläimiä. Imurissa on erityinen, kaikki pinnat puhdistava Animal 360TM-suulakesetti, joka on helppo vaihtaa ja puhdistaa. Suulakesetissä on seuraavat ominaisuudet:

• TurboDrive-harjakset puhdistavat kaksilla erityyppisillä harjoilla: kovat harjat keräävät pölyt samalla kun pehmeät poimivat jopa kaikkien hienoimmatkin karvat. Suulake on helppo puhdistaa, sillä sen voi poistaa ja kiinnittää yhdellä liikkeellä.
  • Huonekaluille tarkoitettu erillinen levitettävä ProAnimal-suulake on suunniteltu käytettäväksi erityisesti kodeissa, joissa on lemmikkieläimiä.
  • ProAnimal parketti -suulakkeen erikoisharja puhdistaa tehokkaasti pölyn ja eläinten karvat kovalta lattialta.

– Olemme kehittäneet uuden sukupolven pölynimurin, joka on erittäin tehokas ja täyttää lemmikkieläinten omistajien erityistarpeet. Nyt pienimmätkin karvat katoavat sekä lattialta että huonekaluista. Näin lemmikkieläinten omistajilla vapautuu enemmän aikaa eläimille, kertoo tuotepäällikkö Lotta Albihn.

Pölynimuriin integroitu HEPA-suodatin puhdistaa poistoilman, joten imuri soveltuu hyvin lemmikin omistajille. Imuriin sisäänrakennettu Bionic-suodatin poistaa tuoksun luonnollisella tavalla, minkä ansiosta imuripussista ei pääse ulos ei-toivottuja tuoksuja. Lisäksi imurissa on harvinaisen pitkä johto. 15 metrin toimintasäteellä BSGL5 ZOOO1 on aina valmis puhdistamaan lian ja karvat.

Tuotetiedot – Bosch Zoo’o ProAnimal

Tuotenumero BSGL5ZOOO1

Tornadon punainen

• Teho jopa 1800 wattia

• Pitkäikäinen kompressorimoottori

• Animal 360TM -suulakesetti (turboharjakset/ kovien lattioiden suulake/ erillinen levitettävä ProAnimal -huonekalusuulake)

• Air Clean HEPA -hygieniasuodatinjärjestelmä

• Bionic-suodatin

• 4,5 litran pölysäiliö

• 15 metrin toimintasäde

• Läpinäkyvä AirBumperTM -iskunvaimennin

Suositushinta noin 322,60 €.

Kuvia, etsi tuotenumerolla BSGL5ZOOO1:

Kuvanumerot kuvapankissa: 5172, 5173, 5122.

Marjo Kukkonen
BSH Kodinkoneet Oy

marjo.kukkonen@bshg.com

ProAnimal Zoo’o -testi-imurit:
Cocomms Oy
Joni Svärd

joni.svard@cocomms.com

Bosch kuuluu BSH-konserniin, joka vietti vuonna 2011 125-juhlavuottaan. Bosch on tunnettu yli 75 viiden vuoden ajan asiantuntemuksestaan kodinkoneiden tuotekehityksessä, teknisessä laadussa ja luotettavuudessa. Yrityksen perustaja Robert Boschin syntymästä tuli viime vuonna kuluneeksi 150 vuotta. Hän oli aikanaan tunnettu uraa uurtavasta periaatteestaan valmistaa ”tekniikkaa elämää varten” ja Boschilla toimitaan saman periaatteen mukaan edelleen. Periaate kuvaa tänä päivänä sekä Boschin tehtävää että motivaatiota: Euroopan johtavana kodinkoneiden valmistajana Bosch valmistaa jääkaappeja, pakastimia, pesukoneita, kuivausrumpuja, astianpesukoneita, liesiä ja kuluttajatuotteita kotitalouksille kaikkialla maailmassa. Pyrkimys laatuun ja täydellisyyteen ei heijastu ainoastaan todistetusti käytännöllisissä laitteissa ja teknisessä voimassa, vaan myös tuotteiden muotoilussa, joka on toistuvasti saanut tunnustusta ansioistaan. Alusta saakka tärkeä osa Boschin yrityskulttuuria on ollut suhtautua ihmisiin, ympäröivään maailmaan ja luontoon kunnioituksella, ja tämä ilmenee yrityksen energiatehokkaissa,, resursseja säästävissä ja kestävissä tuotteissa ja toimintatavoissa. Lisätietoja www.bosch-home.se