Boschilta kompakti GOP 250 CE Professional -monitoimityökalu

- Voimakas vakioelektroniikalla varustettu 250 W:n moottori takaa tehon ja säästää teriä
- Kapea kädensija tekee työskentelystä miellyttävää
- Oskillaatio-värähtely ei revi sahattavaa kohdetta ja saumat ovat tarkkoja

Katkaisua, upotuksia, hiontaa ja kaavintaa – ammattilaiset kohtaavat päivittäin sisustustöissä monenlaisia sovitusta, tasoitusta ja korjausta vaativia kohteita. Ratkaisuksi Bosch tarjoaa voimakkaan, edullisen ja monipuolisen verkkovirtakäyttöisen Bosch GOP 250 CE Professional -monitoimityökalun, jolla onnistuu niin upotussahaus ja hionta nurkista kuin ylimääräisen silikonin ja kitin poistaminen kaapimalla. Kone täydentää monitoimityökalujen sarjaa jo markkinoilla olevan akkukäyttöisen Bosch GOP 10,8 V-LI Professionalin lisäksi. 250-wattinen moottori tekee monitoimityökalusta yhden markkinoiden tehokkaimmista. Boschin vakioelektroniikka pitää kierrosluvun tasaisena myös kuormituksen vaihdellessa.

Luokkansa kapein kädensija takaa työskentelymukavuuden sekä tarkoissa sovituksissa että sahauksissa ja hiontatöissä. Laitteen värähtelyliikkeen ansiosta se soveltuu erityisen hyvin sisätiloissa tehtäviin sovituksiin, jotka onnistuvat työkalulla ilman materiaalien repeytymistä.

Nopeuden esivalinta mahdollistaa laitteen käytön moniin erilaisiin asennustöihin ja materiaaleihin. Nivelöity virtajohdon pallonivel takaa erinomaisen joustavuuden kaikissa työtilanteissa ja estää johdon murtumisen.

Bosch GOP 250 CE Professional -monitoimityökalun yleispidikkeeseen käyvät kaikki tarvikkeet Boschin laajasta valikoimasta suoraan sekä muut markkinoilla olevat tarvikkeet mukana toimitettavan tarvikeadapterin avulla. Boschin uusilla tarvikkeilla onnistuu myös eristeiden, silikonin ja akryylin työstäminen.

Bosch GOP 250 CE Professional -monitoimityökalu on saatavilla maaliskuusta 2011 alkaen hintaan 199 euroa (svh, alv 23%).

Ryhdy ammattilaistestaajaksi! Hae jäseneksi Bosch-ProTeamiin osoitteessa www.bosch-proteam.com ja ammattilaisena voit päästä kokeilemaan GOP 250 CE Professional -monitoimityökalua käytännössä.

Erkki Rissanen
Robert Bosch Oy
erkki.rissanen@fi.bosch.com

Lehdistön yhteyshenkilö
Laura Terho
Cocomms Oy Ltd
laura.terho@cocomms.com

Bosch-yhtymä on maailman johtavia teknologiatuotteiden ja  palveluiden toimittajia. Ajoneuvo- ja teollisuustekniikkaa, kulutustarvikkeita sekä rakennusteknisiä tuotteita valmistavan yhtymän vuoden 2009 liikevaihto oli 38,2 miljardia euroa, ja sen palveluksessa oli runsaat 275 000 työntekijää. Yhtymä käsittää Robert Bosch GmbH:n sekä sen noin 300 tytäryhtiötä noin 60 maassa. Myynti- ja palveluyhteistyökumppanit mukaan lukien Bosch on edustettuna noin 150 maassa. Maailmanlaajuinen kehitys-, tuotanto- ja myyntiverkosto on Boschin kasvun perusta. Bosch käyttää tutkimukseen ja kehitykseen yli 3,5 miljardia euroa vuodessa ja hakee vuosittain noin 3 800 patenttia. Tuotteidensa ja palvelujensa avulla Bosch parantaa elämänlaatua ja tarjoaa innovatiivisia ja hyödyllisiä ratkaisuja.

Robert Bosch (1861–1942) perusti yhtiön Stuttgartissa vuonna 1886 hienomekaniikan ja sähkötekniikan korjaamoksi. Bosch-yhtymän taloudellinen riippumattomuus ja yrittäjänvapaus perustuvat poikkeukselliseen omistusrakenteeseen, jonka ansiosta yhtiö kykenee toteuttamaan merkittävät investointinsa ja kantamaan yhteiskunta- ja ympäristövastuunsa perustajansa Robert Boschin hengessä. 92 prosenttia Robert Bosch GmbH:n pääomasta omistaa yleishyödyllinen säätiö, Robert Bosch Stiftung. Teollisesta toiminnasta vastaa äänivaltaa käyttävä Robert Bosch Industrietreuhand KG. Yritystoiminnan omistajuustoiminnoista huolehtii säätiö. Jäljellä olevat osakkeet ovat Boschin perheen ja Robert Bosch GmbH:n omistuksessa.
Lisätietoja: www.bosch.fi