Delta Auto myy ja huoltaa jatkossa Mitsubishit Joensuussa

Delta Auto aloittaa Mitsubishin myynnin ja huollon Joensuun talousalueella 1.1.2014 alkaen.

”Mitsubishi tuo kaivattua lisävolyymia liikkeeseemme. Erityisesti L200 pick-up sekä Pajero ovat tärkeitä tuotteita täydentämään tarjontaamme”, kertoo Delta Auton Joensuun liikkeen päällikkö Harri Muranen.

Suomessa ei yleisesti odoteta autoalalla huomattavaa myynnin kasvua vuonna 2014, mutta Mitsubishilla näkymät ovat kuitenkin myönteiset.

”Mitsubishin malliston kilpailukyky uusien hintojen myötä on parantunut merkittävästi. Esimerkiksi uusi Mitsubishi Outlander PHEV -hybridisähköauto on herättänyt todella paljon kiinnostusta niin yritysautokäyttäjissä kuin yksityisissä autonostajissa”, sanoo Mitsubishi-maahantuonnin johtaja Miska Tammelin.

Nykyinen jälleenmyyjä Autoliike Mutanen Oy, joka on Suomen vanhin Mitsubishi-jälleenmyyjä, luopuu merkin myynnistä. Delta Autolle myynnin ohella siirtyvä huolto säilyy Autoliike Mutanen Oy:n nimissä.

Miska Tammelin, Mitsubishi-maahantuonnin johtaja, Miska.Tammelin(at)delta.fi, puh. 040 7726822

Harri Muranen, Delta Auton Joensuun liikkeen päällikkö, Harri.Muranen(at)delta.fi, puh. 040 342 7354

Delta – kaikki kätevästi saman katon alta
Täyden palvelun autoliikeketju Delta Auto myy ja huoltaa Kia-, Mitsubishi-, Mazda- ja Opel-autoja paikkakuntakohtaisesti lähes 30 toimipisteessään sekä Delta Bavariassa BMW-autoja.

Delta tarjoaa lisäksi huoltopalveluja Fiat-, Alfa Romeo-, Lancia- ja Lada-autoille sekä useilla paikkakunnilla myös Chevrolet-, Opel- ja Saab-autoille. Delta Auto on myös maan suurimpia käytettyjen autojen myyjiä.
Deltasta saat myös muut autoiluun liittyvät palvelut, kuten autojen rahoitus- ja vakuutusasiat, kätevästi saman katon alta.
www.delta.fi