EADS:n ja Airbusin vuotuinen lehdistötilaisuus

EADS ja Airbus järjestävät vuotuisen lehdistötilaisuutensa tiistaina tammikuun 17. päivä 2012 Hampurissa klo 11.30 Suomen aikaa. Tilaisuudessa kerrotaan vuoden 2011 tuloksesta sekä strategiasta vuonna 2012.

Paikalla ovat EADS:n pääjohtaja Louis Gallois ja Airbusin pääjohtaja Tom Enders sekä muita EADS:n johtoryhmän jäseniä.

Tilaisuutta voi seurata suorana lähetyksenä internetissä osoitteessa www.eads.com tai www.airbus.com alkaen kello 11.30 Suomen aikaa.

EADS Twitter @eadspress

Airbus Twitterissä http://twitter.com/Airbus

Cocomms, Anna-Mari Tiilikainen, puh. 09 6689 6925, anna-mari.tiilikainen(at)cocomms.com

EADS
EADS on ilmailu-, avaruus- ja puolustusteknologian ja niihin liittyvien palvelujen globaali johtaja. Konserniin kuuluvat Airbus-, Astrium-, Eurocopter- ja Cassidian-yhtiöt. EADS:n liikevaihto oli 45,8 miljardia euroa vuonna 2010. Työntekijöitä konsernissa on miltei 122 000. www.eads.com

Airbus
Airbus on johtava lentokoneiden valmistaja, jonka tuotevalikoima on markkinoiden nykyaikaisin ja kattavin ja ulottuu 100 hengen koneista aina 500 paikan koneisiin. Airbus on toimittanut yli 6 500 lentokonetta, ja yhtiöllä on yli 300 asiakasta eri puolilla maailmaa. Tilauskannassa on lähivuosina toimitettavaksi noin 3 500 konetta. Airbus on globaali yritys, jolla on suunnittelu- ja tuotantotoimintoja Ranskassa, Saksassa, Isossa-Britanniassa ja Espanjassa. Tytäryhtiöitä on Yhdysvalloissa, Kiinassa, Japanissa sekä Lähi-idässä. Yhtiön pääkonttori on Toulousessa, Ranskassa. Airbus kuuluu EADS-konserniin.