EHRENBERG Kommunikation airberlinin pohjoismaiseksi viestintätoimistoksi

Saksan toiseksi suurin lentoyhtiö airberlin aloittaa yhteistyön Ehrenberg Kommunikation -viestintätoimiston kanssa. Yhteistyö alkaa välittömästi ja kattaa Ruotsin, Norjan, Tanskan ja Suomen markkinat. Suomessa airberlinin viestinnästä vastaa jatkossa Cocomms.

“Vuosien kokemuksemme matkailualan viestinnästä ja vahvat mediasuhteemme auttavat meitä tukemaan airberlinin liiketoimintaa Tanskassa, Norjassa, Ruotsissa ja Suomessa,“ sanoo EHRENBERG Kommunikationin toimitusjohtaja Magnus Ehrenberg.

Keväällä airberlin liittyy kansainväliseen oneworld-allianssiin. Kesäkuun 3. päivänä 2012 käyttöön otettava Berlin Brandenburg Willy Brandt -lentokenttä toimii liikenteen solmukohtana, josta tarjottavat yhteydet vahvistavat airberlinin asemaa markkinoilla.

“Olipa sitten kyse Euroopasta, New Yorkista tai Thaimaasta, airberlin tarjoaa pohjoismaisille liikematkustajille ja lomamatkailijoille entistä kattavamman reittiverkoston ja monipuoliset mahdollisuudet nauttia mukavista ja kohtuullisesti hinnoitelluista lennoista.

EHRENBERG Kommunikation
c/o viestintätoimisto Cocomms:
Anna-Mari Tiilikainen
anna-mari.tiilikainen(at)cocomms.com

airberlin group:

Tina Birke, tiedottaja
Puh. +49-30-3434 1530
tbirke@airberlin.com

Air Berlin PLC & Co Luftverkehrs KG
Saatwinkler Damm 42-43
13627 Berlin

www.airberlin.com

EHRENBERG Kommunikation on PR- ja viestintätoimisto, joka on erikoistutunut matkailuun, liikenteeseen, logistiikkaan ja lifestyleen. Se on perustettu vuonna 1993 ja tarjoaa palveluja saksankielisillä ja Skandinavian markkinoilla asiakkaille ympäri maailman. Lisäksi se on erikoistunut yhteiskuntasuhteisiin ja business-to-business-viestintään. Sillä on toimistot Lübeckissä, Berliinissä, Malmössä, Kööpenhaminassa ja Oslossa sekä vahva kumppaniverkosto useissa Euroopan maissa sekä Etelä-Afrikassa. Lisätietoja: www.ehrenberg-kommunikation.com.

airberlin on Saksan toiseksi suurin lentoyhtiö, jolla on 8 900 työntekijää. Pelkästään vuonna 2010 airberlin sai yli 10 palkintoa palvelusta ja laadusta. Yhtiöllä on 169 lentokonetta, joiden keski-ikä on viisi vuotta. Euroopan uusimpiin kuuluva kalusto kuluttaa polttoainetta säästeliäästi, mikä auttaa vähentämään lentojen päästöjä. airberlin lentää 163 kohteeseen 39 maassa.  Vuonna 2010 yhtiö lennätti 33,6 miljoonaa matkustajaa. airberlin liittyy keväällä 2012 kansainväliseen oneworld-allianssiin, jonka muita jäseniä ovat American Airlines, British Airways, Finnair, Iberia, Malév, Royal Jordanian ja S7.