Fujitsu julkistaa kattavan valikoiman Windows 7 -yhteensopivia tuotteita

Fujitsun LIFEBOOK T -kannettavat tarjoavat monikosketustoiminnot Windows 7 -teknologialla

Fujitsu julkistaa kattavan valikoiman pöytäkoneita, kannettavia ja Thin Client -etäpääteitä, jotka ovat yhteensopivia Microsoftin uusimman käyttöjärjestelmän, Windows 7:n kanssa. Erityisesti Fujitsun uusien LIFEBOOK T -mallien käytettävyys on parantunut Windows 7:n ja Windows Touch -teknologian ansiosta. Fujitsu helpottaa yritysten siirtymistä Windows 7:ään tarjoamalla XP TwinLoad -ominaisuuden. Fujitsun taulumikroiksi muuntuvat LIFEBOOK T4310-, T4410- ja T5010 -kannettavat tukevat Windows 7:n monikosketustoimintoja. Dual Digitizer -teknologian ansiosta laite tunnistaa automaattisesti, käytetäänkö Fujitsun patentoitua monikäyttöistä kynää vai kosketetaanko näyttöä sormella. Windows 7 Touch -teknologia puolestaan tunnistaa sormien ohjausliikkeet. Liu’uttamalla sormia näytön pinnalla käyttäjä voi zoomata kuvia, suurentaa tai pienentää ikkunoita ja selata sivuja. Fujitsu laajentaa XP TwinLoad-ominaisuuden Windows 7:ään. Ominaisuuden ansiosta asiakkaat voivat ostaa uuden laitteen jo nyt, mutta siirtyä Windows 7:ään vasta silloin, kun uusi käyttöjärjestelmä otetaan käyttöön heidän omassa yritysympäristössään. Fujitsun TwinLoad-dvd:ssä on täydelliset asennuspaketit (käyttöjärjestelmä, lisäohjelmistot ja ajurit), joiden ansiosta asentaminen on helppoa ja ajurit asentuvat automaattisesti. Asennuspaketti on saatavilla kaikkiin Windows 7 -yrityskäyttöjärjestelmällä varustettuihin laitteisiin. Kaikki 26.6.2009 ja 31.1.2010 välisenä aikana ostetut Fujitsun pc:t ja kannettavat ovat oikeutettuja Windows 7 -päivitysohjelmaan. Käyttäjät, jotka ostavat laitteen tänä aikana, voivat päivittää Windows 7:ään käsittely- ja toimituskulujen hinnalla. Fujitsu esittelee Windows 7 -käyttöjärjestelmällä varustettuja tuotteitaan DigiExpossa 30.10.–1.11.2009.