Fujitsu tuo tallennustuotteensa yhden yhteisen ETERNUS-brändin alle

Tuotevalikoima yhdenmukaistuu kaikilla maailman markkinoilla

Fujitsu Technology Solutions tuo kaikki tallennustuotteensa globaalisti käytettävän ETERNUS-brändin alle. Tuotevalikoimasta löytyy erikokoisia ratkaisuja tallennukseen ja tietojen suojaamiseen organisaatioiden jokaiseen tarpeeseen. Brändiuudistuksen lisäksi koko tallennustuotteiden valikoimaa on yhtenäistetty niin, että asiakkaiden käytettävissä ovat samat tuotteet kaikkialla maailmassa. ”Organisaatiot tarvitsevat IT-kumppanin, jonka laajasta valikoimasta löytyy luotettava ja samalla innovatiivinen tallennusratkaisu nopeasti kasvavan tietomäärän hallintaan ja nopeasti kehittyvän tiedonhallinnan tarpeisiin. Fujitsun vietyä tallennustuotteensa ETERNUS-brändin alle yhtiö pystyy entistä tehokkaammin toimittamaan tallennus-, varmistus- ja suojausratkaisuja asiakkailleen kaikkialla maailmassa”, IDC:n tallennusjärjestelmien ja IT-strategioiden johtaja Richard Villars sanoo. Fujitsu jatkaa edelleen tiivistä yhteistyötä EMC:n ja Network Appliancen kanssa ja tarjoaa asiakkaille kokonaisratkaisuja, joilla tietokeskusten kustannustehokkuutta voidaan edistää. Uudistuksessa konsernissa käytettävien brändien määrä vähenee. Aiemmin FibreCAT-nimellä tunnettujen tallennustuotteiden tuotenimi on tästä lähtien ETERNUS. Askel osa entisen Fujitsu Siemens Computersin toimintojen ja tuotteiden yhtenäistämistä Fujitsun käytäntöjen kanssa. Brändiuudistuksen yhteydessä Fujitsu tuo markkinoille ETERNUS DX60- ja DX80-levyjärjestelmät sekä uuden 4.1-version virtuaalinauhakirjastosta, joka vaihtaa samalla nimensä CentricStor VT:stä ETERNUS CS:ään. Suurille yrityksille tarkoitettu ETERNUS CS on nyt skaalautuvampi kuin koskaan aiemmin. Valikoiman toisessa ääripäässä ETERNUS LT -nauhajärjestelmä tuo käytännöllisen tietojen suojauksen sekä tehokkaan arkistointi- ja varmennusratkaisun keskisuurten yritysten ulottuville. Eternus jatkaa uusien merkittävien yritysratkaisujen sarjaa, jonka käynnisti toukokuussa julkistettu PRIMERGY BX900 -korttipalvelin.