Fujitsun asiantuntijapalveluille NetAppin sertifiointi

Palveluja NetAppin tallennus- ja tiedonhallintaratkaisuille

Fujitsu on saanut NetAppilta Authorized Professional Service Partner -sertifioinnin (APSP), joka osoittaa Fujitsun asiantuntijapalveluiden saavuttaneen korkeimman tason NetAppin tallennusratkaisuissa. Fujitsu on myös NetAppin Authorized Support Partner -kumppani (ASP). Fujitsu pysyy tarjoamaan NetApp-ympäristöihin kaikki palvelut konsultoinnista, suunnittelusta ja toteutuksesta aina tukeen asti. Sertifiointi laajentaa Fujitsun palveluvalikoimaa tallennusratkaisujen kasvavalle markkinalle. Räätälöityjen NetApp-ratkaisujen lisäksi yhtiö voi nyt tarjota myös niihin liittyvät suunnittelu-, käyttöönotto- ja tukipalvelut. “APSP-sertifikaatin hankkiminen tukee entisestään vahvaa Fujitsun ja NetAppin yhteistyötä Euroopassa. Etenkin nyt, kiristyvien IT-budjettien aikana asiakkailla ei ole varaa huonoihin päätöksiin, joten he tarvitsevat hyviä neuvoja ja nopeasti toteutettavia ratkaisuja. Fujitsun kaltainen organisaatio pystyy vastaamaan näihin tarpeisiin helposti,” sanoo NetAppin Euroopan-johtaja Andreas König. Fujitsu ja NetApp ovat tehneet yhteistyötä vuodesta 2000. Jo aiemmin Fujitsu on ollut NetAppin Third Party Maintainer -kumppani seitsemässä EMEA-maassa, Suomi mukaan lukien. Lisäksi Fujitsu käyttää NetAppin teknologiaa useissa infrastruktuuriratkaisuissaan kuten FlexFrame for mySAP- ja FlexFrame for Oracle -järjestelmissä. Suomessa NetApp on markkinaosuudeltaan kolmanneksi suurin tallennusjärjestelmien toimittaja. Fujitsu on myös NetAppin Hansel-sopimuskumppani.