Fujitsun sirossa yrityskannettavassa tyylin ja suorituskyvyn harmoniaa

Fujitsun uusi LIFEBOOK P3110 on sulavalinjainen kannettava, jossa tyyli ja suorituskyky ovat sopusoinnussa keskenään. Kokonaisuus on suunniteltu käyttäjille, jotka arvostavat paitsi kaunista ulkokuorta myös hyvää suorituskykyä ja tiukallekin budjetille sopivaa hintaa. Näyttävä, kiiltävänmusta laite kulkee erittäin ohuena ja sirona käyttäjän mukana kevyesti kaikkialle. Vain 1,6-kiloisessa kannettavassa on tarkka 11,6 tuuman näyttö, jonka kuvasuhde on 16:9. Leditaustavalaistu nestekidenäyttö toistaa kuvan kirkkaasti. Intelin erittäin vähän virtaa kuluttavan suorittimen sekä energiatehokkaan ledinäytön ansiosta kannettava täyttää ENERGY STAR 5.0 -vaatimukset. Käyttäjälle pieni virrankulutus merkitsee käytännössä pitkää akun käyttöaikaa: jopa kuutta tuntia. LIFEBOOK P3110:ssa on erinomaiset yhteydet muuhun maailmaan. Kannettavissa on aina langaton lähiverkko ja Bluetooth. Jos nämä eivät riitä, koneen voi hankkia varustettuna 3g-moduulilla, joka pitää yhteydet aina yllä. Bluetooth auttaa myös synkronoimaan tiedot kannettavan ja matkapuhelimen tai kämmenmikron välillä. Kannettavassa on 1,3 megapikselin nettikamera sekä mikrofoni, joiden avulla videokokoukset ja internetpuhelut onnistuvat ilman lisälaitteita. LIFEBOOK P3110 on saatavissa joulukuussa. Laitteiden verolliset hinnat alkavat 599 eurosta.