• Cocomms Oy/

HIGH SCHOOL MUSICAL 2:N ENSIMMÄISEN MUSIIKKIVIDEON ENSI-ILTA MAAILMAN DISNEY-KANAVILLA LAUANTAINA 9. KESÄKUUTA

Disney Channelit kaikkialla maailmassa esittävät LAUANTAINA 9. KESÄKUUTA kello 16.55 ensimmäisen musiikkivideon elokuvasta High School Musical 2. Elokuvan avauskappaleesta What Time Is It tehdyn musiikkivideon koreografia on huippuluokkaa. Videolla nähdään otteita golfkerhon kesäisistä uima-allasbileistä, Sharpayn vaaleanpunaisesta golf-autosta ja muista kiihkeästi odotetun, maailmanlaajuiseksi ilmiöksi nousseen Disney Channel Original Movien jatko-osan kohtauksista. High School Musical 2:n Yhdysvaltain-ensi-ilta on elokuussa, ja Suomessa elokuva nähdään pian sen jälkeen.

”Elokuvan avauskappale esittelee High School Musical 2:n tarinan puitteet, ja musiikkivideo on ensimmäinen kurkistus jatko-osan tapahtumiin. Katsojamme kaikkialla maailmassa tietävät, että tästä alkaa lähtölaskenta HSM2:n ensi-iltaan”, paljastaa Disney Channel Scandinavian varatoimitusjohtaja Casper Björner.

Riemukas laulu kaikuu elokuvan alussa koulun kellon tikittäessä vihdoinkin viimeisiä minuutteja ennen kesälomaa. Kun Troy, Gabriella, Ryan, Sharpay, Chad, Taylor ja muut East High Wildcatsit puhkeavat laulamaan, edes opettaja Darbus ei saa heitä aisoihin. He hyppäävät tuoleiltaan, ryntäävät luokasta käytävään ja täyttävät koko koulun laululla ja tanssilla. Paineet purkautuvat ja kesän juhlinta voi alkaa! Viittauksena siihen, mihin elokuvan ensimmäisen osan tarina päättyi, kappaleen torvet ja rumpubiitti tuovat mieleen biisin We’re All in this Together.

Lisätietoja elokuvasta:
Elisabeth Thomassen, PR-projektipäällikkö, Disney Channel Scandinavia,
Tel: +46 8 555 445 83, +46 70 617 4445, elisabeth.thomassen@disney.com

Valokuvia elokuvasta ja näyttelijöistä saa vastaamalla tähän viestiin tai rekisteröitymällä sivulle: www.disneychannelmedianet.com