Hyvinkään McDonald’silta saa aamiaista

McDonald’s aloittaa aamiaistarjoilun Suomessa. Aamiaista tarjotaan 56 ravintolassa Suomen 83 McDonald’s-ravintolasta. Myös Hyvinkään McDonald’s-ravintola tarjoaa aamiaista asiakkailleen. Se oli mukana pilottikokeilussa, jossa tutkittiin, mitkä aamiaistuotteet ovat suomalaisten suosikkeja.

Aamiaista tarjotaan 56 McDonald’s-ravintolassa klo 10 asti. Aamiaistarjoilu alkaa ravintoloissa keväällä 2013 alkaneen pilottikokeilun myötä. Hyvinkäällä aamiaista on ollut tarjolla jo vuoden verran. Testijakson aikana saadun palautteen perusteella aamiainen päätettiin laajentaa suurimpaan osaan Suomen McDonald’s-ravintoloista.

”Hyvinkään McDonald’sin autokaista palvelee ympäri vuorokauden, ja aamiaistuotteita on tarjolla klo 6-10, jolloin muita tuotteita ei ole saatavilla. Aamiaismarkkinat ovat McDonald’sille tärkeä osa liiketoimintaa muualla maailmassa, ja nyt aamiainen saa uuden aseman myös Suomen markkinoilla”, toteaa Hyvinkään McDonald’sin omistaja ja yrittäjä Ville Lindén.

Aamiaisen aikana on hampurilaisten sijaan tarjolla muun muassa Fresh McMuffin, Sausage McMuffin & Egg, Bacon McMuffin & Egg, Double Fresh McMuffin, Fresh McWrap, Ruis Fresh ja McToast sekä muita aamiaistuotteita kuten Valio Gefilus -jogurttia ja Tropicana-tuoremehua. Vastajauhettu Pauligin kahvi on myös tärkeä osa aamiaista.

Aamiaislanseeraus on yksi McDonald’sin suurimmista lanseerauksista Suomen markkinoilla. Aamiaislanseeraus on myös merkittävä markkinointikampanja, jonka yhteydessä jaetaan lähes miljoona ilmaista Fresh McMuffin -tuotetta.

Median edustaja on tervetullut tapaamaan yrittäjä Ville Lindéniä ja maistamaan uusia aamiaistuotteita Hyvinkään McDonald’siin. Tapaamisen voi sopia suoraan yrittäjä Ville Lindénin kanssa.

Kuvia aamiaistuotteista:

Yrittäjä Ville Lindén, puh. 040 570 3691, ville.linden(at)fi.mcd.com

Viestintäjohtaja Heli Ryhänen, puh. 040 501 7179, heli.ryhanen(at)fi.mcd.com

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. McDonald’s-ravintoloita on 119 maassa yhteensä reilut 30 000 kpl. McDonald’s on toiminut Suomessa yli 28 vuotta. Suomen ensimmäinen McDonald’s-ravintola avattiin Tampereella 1984. McDonald’s toiminta perustuu vahvasti lisenssinhaltijoiden eli franchising-yrittäjien ja ketjun väliseen yhteistyöhön. Tällä hetkellä McDonald’s-ravintoloita on Suomessa 83, joista 88 % on yrittäjävetoisia. Ketju työllistää Suomessa noin 3 200 henkilöä. www.mcdonalds.fi