IBS ja Tradeware2000 tarjoavat pakettiratkaisua ulkomaankauppaan ja huolintaan

Yhteistyötään tiivistävät IBS ja Tradeware2000 tarjoavat asiakkailleen integroitua ratkaisua, joka yhdistää huolinnan ja ulkomaankaupan ohjelmistot myynti- ja materiaalihallinnan sekä tuotannonohjauksen ratkaisuihin.

IBS ja Tradeware2000 ovat virallistaneet yli 10 vuotta jatkuneen yhteistyönsä allekirjoittamalla yhteistyö- ja markkinointisopimuksen. Yhdessä ne pystyvät tehostamaan ulkomaankaupan laskutuksen, huolinnan ja tullauksen asiakirjojen tuottamista, kauppatapahtumien hallintaa sekä raportointia ja tilastointia yrityksissä.

IBS:n toiminnanohjausjärjestelmissä on rajapintoja Tradeware2000:n tarjoamiin ulkomaankaupan ja huolinnan ohjelmistoihin. Ohjelmistot ja järjestelmät nivoo yhteen IBS Integrator -ohjelmisto.

Yhdistämällä tarjoomansa ja markkinoimalla molempien osaamista IBS ja Tradeware2000 vahvistavat kilpailukykyään ja pyrkivät laajentamaan asiakaskuntaansa.

– Yhdessä pystymme palvelemaan asiakkaita, jotka toimittavat viranomaisille ulkomaankauppaan liittyviä asiakirjoja, kuten tullausilmoituksia ja -laskuja. Viranomaistiedot voi tulostaa suoraan IBS:n järjestelmistä, IBS:n johtaja Jari Sartimo kertoo.

– Meiltä hankittu valmis ohjelmisto voidaan liittää suoraan asiakkaan IBS:ltä hankkimaan järjestelmään. Näin yksinkertaistetaan ja järkeistetään työtä: kaikkia asiakirjoja on helppo muokata ja tulostaa uudelleen, Tradeware2000:n toimitusjohtaja Timo Dahl sanoo.

IBS Integrator on monialustainen ohjelmisto, joka yhdistää järjestelmät, sovellukset, tietokannat, web-portaalit ja prosessit. IBS Integrator automatisoi ja yhdistää liiketoimintaprosesseja koko toimitusketjussa.