Ifolor laajentaa tuotevalikoimaansa Disney-hahmoilla

Suomen kuvatuotteiden markkinajohtaja Ifolor aloittaa yhteistyön tanskalaisen Toonprintin kanssa. Yhteistyön myötä suomalaiset kuluttajat voivat ensimmäistä kertaa yhdistää oman digikuvansa suosittuun Disney-hahmoon painetussa tuotteessa.

Omien kuvien yhdistäminen suosikkihahmoihin on maailmalla uusi trendi, jonka Ifolor tuo nyt ensimmäisenä Suomeen. Tuotteiden myyntiä varten avataan Ifolorin nettisivuilla kesäkuussa uusi Disney-kauppa. Ifolor markkinoi uutuustuotteita yksinoikeudella Suomessa. ”Personoidut netistä tilattavat kuvatuotteet ovat voimakkaasti kasvava markkina myös Suomessa. Yhdistämme nyt nämä suositut tuotteet yhteen maailman vahvimmista brändeistä. Tavoitteemme on myydä Disney-kuvatuotteita Suomessa toistakymmentä tuhatta jo ensimmäisen vuoden aikana”, sanoo Ifolor Oy:n toimitusjohtaja Nella Ginman. Ifolorin yhteistyökumppani Toonprint omistaa oikeudet myydä räätälöityjä Disney-painotuotteita netissä eurooppalaisille kuluttajille. Toonprintin perustajajäsen Henrik Nielsen on tyytyväinen uuteen yhteistyöhön Ifolorin kanssa. ”Ifolor on Suomen johtavana kuvatuotteiden valmistajana meille paras mahdollinen kumppani. Tiedämme, että esimerkiksi Aku Ankka -lehden levikki on Suomessa asukasta kohti maailman korkein. Suomalaisten kuluttajien Disney-innostus luo erinomaiset edellytykset liiketoiminnalle”, Nielsen toteaa. Disney-kauppa Ifolorin nettisivuilla (www.ifolor.fi) avataan 11.6.2009. Omiin kuviin yhdistettäviä Disney-kehyksiä on runsaasti ja tuotteiden tilaaminen on helppoa ja nopeaa. Kun mieluinen tuote ja hahmo ovat löytyneet, lisätään oma kuva valmiiseen pohjaan. Pohjien joukosta löytyvät niin Ankkalinnan suosikkihahmot kuin Nalle Puh, Autot, High School Musicalin tähdet ja Disneyn eri Prinsessatkin. Kaikki tuotteet valmistetaan Suomessa.