Ifolorille uusi Suomen toimitusjohtaja

Suomen suosituin yksilöitävien kuvatuotteiden verkkokauppa Ifolor panostaa kotimaiseen tuotantoon ja pohjoismaiseen kasvuun.

Ifolor Oy:n toimitusjohtajana on toukokuussa 2013 aloittanut Leena Lamminen. Lamminen on pitkän linjan ifolorilainen ja hän on ollut mukana rakentamassa Ifolorista yksilöitävien kuvatuotteiden markkinajohtajaa vuodesta 2006 Ifolorin talousjohtajana.

”Olemme onnistuneet muuttamaan toimintaamme markkinamurroksen keskellä hyvin menestyksekkäästi ja samalla luoneet Suomeen vahvan verkkobrändin. Kesän aikana olemme uudistaneet organisaatiotamme vahvistaaksemme pohjoismaista kasvua”, kertoo Ifolorin uusi toimitusjohtaja Lamminen.

Pohjoismaiden kasvun varmistamiseksi Ifolorin uutena markkina-aluejohtajana on 1.8. aloittanut Pekka Ketonen.

”On hienoa päästä osaksi yhtä suomalaisen verkkokaupan suurinta menestystarinaa. Meillä on jo nyt varsin hyvä jalansija etenkin Ruotsin markkinoilla ja nyt pääsemme keskittymään sen kasvattamiseen Suomen veroiseksi”, sanoo Ketonen, jolla on aiempaa kokemusta digitaalisen liiketoiminnan kehittämisestä ja markkinoinnista Sanoma News Oy:ssa sekä El Clasificado Inc. Los Angelesissa.

Muita uusia nimityksiä Ifolorissa on Suomen markkinointijohtaja Pirjo Luostari ja Maiju Kupiainen, joka vastaa Ifolorin verkkopalvelutiimistä. Luostari ja Kupiainen ovat molemmat toimineet aiemmin Ifolorissa vastaavissa tehtävissä.

”Meillä on erinomainen joukkue koossa ja tavoitteena on yksiselitteisesti kasvaa toimialan vahvimmaksi koko Pohjoismaiden talousalueella”, toteaa Lamminen.

Yrityksen logo ja muuta kuvamateriaalia: www.ifolor.fi/media

Leena Lamminen, toimitusjohtaja, Ifolor Oy, puh. 040 722 8106, leena.lamminen@ifolor.fi
Pekka Ketonen, Director, Market Manager Nordics, Ifolor Oy, puh. 040 767 3319, pekka.ketonen@ifolor.fi

Ifolor on Suomen markkinajohtaja kuvatuotteiden valmistuksessa. Yritys tunnetaan korkealaatuisista kuvatuotteista ja niiden helppokäyttöisistä tilausohjelmista. Ifolorin liikevaihto on 20 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa Keravalla työskentelee 90 henkilöä. Ifolor kuuluu kahdeksalla markkina-alueella toimivaan Ifolor-konserniin, joka on sveitsiläinen perheyritys. www.ifolor.fi