Ifolorilta kolme uudenlaista sisustustaulua

Ifolor lanseeraa modernin sisustustauluperheen, johon kuuluu kolme erilaista taulua: Akryylilasitaulu, Alumiinitaulu ja Galleriataulu.

Omista digikuvista voi tehdä hetkessä Ifolorin sisustustauluja, jotka saavat kuvan värit hehkumaan ja tuovat sisustukseen uudenlaista loistoa. Uusiin sisustustauluihin on helppo ikuistaa otokset niin lomamatkalta, lempimaisemasta kuin puutarhan kauneimmasta yksityiskohdasta.

Ifolorin Akryylilasitaulu on kiiltävää ja läpikuultavaa akryylilasilevyä, jonka ansiosta kuva näyttää kirkkaalta ja moniulotteiselta. Taulu kiinnitetään seinään kromatuilla seinäkiinnikkeillä, jotka toimitetaan taulun mukana.

Alumiinitaulu on puolestaan mattapintainen vaihtoehto, joka antaa kuvalle hienostuneen ja pehmeän vaikutelman. Alumiinitaulu on kevyt ja kestävä, ja se on helppo ripustaa seinälle taulun taustapuolelle valmiiksi asennettujen seinäpidikkeiden avulla.

Galleriataulu on sisustuksen helmi, jossa yhdistyvät akryylilasin ja alumiinitaulun ominaisuudet: kuva tulostetaan alumiinilevylle ja kuvan pinta viimeistellään syvyyttä ja loistoa tuovalla läpikuultavalla akryylilasilla. Taulun taustapuolella on huomaamaton seinäkiinnitys. Kuva tulostetaan jokaiseen taulumalliin UV-painatuksella, joka säilyttää taulun värit kirkkaina vuosia.

Uudenlaisten sisustustaulujen tekeminen onnistuu hetkessä Ifolorin nettisivuilla. Kokovaihtoehtoja on useita: aina neliönmallisesta 40x40 cm:n taulusta näyttävään 75x100 cm:n tauluun, jonka voi tehdä vaaka- tai pystymallisena. Lisäksi saatavilla on panoraamamalli, jonka voi tilata myös pystymallisena kapeaa tilaa koristamaan.

Lisätietoja sisustustauluista Ifolorin nettisivuilta: http://www.ifolor.fi/sisustustaulut

Pirjo Luostari, markkinointijohtaja, Ifolor Oy, puh. 040 550 4746, pirjo.luostari@ifolor.fi

Ifolor on Suomen markkinajohtaja kuvatuotteiden valmistuksessa. Yritys kehittää digitaalisista kuvatiedostoista korkealaatuisia valokuvia ja muita kuvatuotteita. Lisäksi sen palveluihin kuuluu valokuvien kehittäminen perinteisistä filmirullista. Ifolorin liikevaihto on 20 miljoonaa euroa, ja sen palveluksessa Keravalla työskentelee 90 henkilöä. Yhtiölle on myönnetty Avainlippu. Ifolor kuuluu Ifolor-konserniin, jonka omistus ja päämaja ovat Sveitsissä.

www.ifolor.fi