Isku avaa uuden sisustustavaratalon Lappeenrantaan

Isku avaa loppukesästä uuden sisustustavaratalon Myllymäen liikekeskuksessa Lappeenrannassa. Myllymäki on vetovoimainen sisustamisen ja kodinelektroniikan kasvava kauppapaikka, joka sijaitsee näkyvällä ja liikenteellisesti hyvällä alueella kuutostien varrella.

Myllymäen Isku Kodin osastosta tulee uuden myymäläkonseptin mukaisesti elämyksellinen. Se tarjoaa sisustuksesta kiinnostuneille asiakkaille virikkeitä mukavasti ja mielikuvia luoden. Myymälään sisustetaan malliksi erilaisiin makuihin, elämäntilanteisiin ja tarpeisiin soveltuvia kokonaisuuksia. Kodin huonekalujen lisäksi osastolta löytyy ratkaisuja valaisin-, matto- ja tekstiilihankintoihin.

Sisustustavarataloon tulee myös alan markkinajohtajan Isku Interiorin aluemyyntikeskus. Se tarjoaa laajan valikoiman julkisten tilojen sisustusratkaisuja ja erilaisia niihin liittyviä palveluja alkuvuodesta lanseeratun Paletti-konseptin mukaisesti. Kalusteiden lisäksi Paletti-kokonaisuus kattaa muun muassa muutto-, kalusteinventointi- ja huonekalujen leasing-palvelut yksilöllisesti ja asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Isku Interiorin valikoima täydentyy syksyllä, jolloin esitellään huippusuunnittelijoista kootun kansainvälisen Designer Teamin kokoelma.

Tilankäyttö yhdessä tasossa sijaitsevassa 1800 neliön myymälässä on tehokas ja asiakkaiden helposti hahmotettavissa.

Isku uskoo uuden sisustustavaratalon vastaavan Lappeenrannan alueen asiakkaiden moninaisiin sisustamistarpeisiin kotona sekä julkisissa tiloissa. Laadukkaat tuotteet, suomalainen muotoilu, ideat ja elämykset ovat uudessa osoitteessa helposti saavutettavissa ja yhdessä tasossa. Suomalaisasiakkaiden lisäksi liikkeeseen odotetaan ostovoimaisia venäläisiä, joille liikepaikan sijainti kuutostien varrella on edullinen.

”Haluamme yllättää asiakkaan myönteisesti ja tarjoamme heille sisustamisen ideoita ja virikkeitä. Uuteen myymäläämme on helppo tulla ja asiakas voi hoitaa yhdellä iskulla eli pysäköinnillä monta asiaa”, Isku Koti Oy:n toimitusjohtaja Petri Pitkäranta sanoo.

Kaupungin keskustassa sijaitsevan Iskun myymälän henkilöstö siirtyy kokonaisuudessaan uuteen myymälään.

toimitusjohtaja Petri Pitkäranta, Isku Koti Oy, puh. 044 792 3444
toimitusjohtaja Hannu Salo, Isku Interior Oy, puh. 044 386 8412