Isku Kodin uusi myymälä valmistuu Hyvinkäälle Sveitsin Portaaliin marraskuussa

Isku Koti avaa uuden elämyksellisen myymälän Hyvinkäälle Kodinkeskus Sveitsin Portaaliin. Tällä hetkellä Hyvinkään keskustassa sijaitseva Isku muuttaa uusiin tiloihin joustavasti marraskuun aikana.

Yhdessä tasossa sijaitseva uusi myymälä on 1700 neliöllään lähes kaksi kertaa aiempaa suurempi. Myymälän inspiroivat ja trendikkäät sisustuskokonaisuudet tarjoavat uusia ideoita kaiken kokoisiin ja näköisiin koteihin. Kodin valikoiman lisäksi uudesta myymälässä on tarjolla julkisten tilojen sisustusratkaisuja ja Isku Keittiöiden jälleenmyyntipiste.

Hyvinkään myymälän muutto uusiin tiloihin on osa Isku Kodin voimakasta kauppapaikkojen kehityshanketta. Kaikki Iskun 31 myymälää uudistetaan tarjoamaan asiakkaille aivan uudenlaisia sisustuselämyksiä. Osana kehitystä uudistuneet myymälät on aiemmin avattu Lempäälän Ideaparkissa, Helsingissä ja Porvoossa. Kesäkuussa avataan uusi myymälä Tornioon ja elokuussa Lappeenrantaan.

Isku Koti vuokraa uuden myymälän tilat NCC Property Developmentin kehittämästä Kodinkeskus Portaalista, jonka omistaa tanskalainen sijoitusyhtiö EjendomsInvest. Kodinkeskus Portaali sijaitsee hyvien yhteyksien päässä Helsinki–Tampere-moottoritien varrella, ja sen vaikutusalueella arvioidaan olevan jopa 100 000 asukasta. Uudesta kodinkeskuksesta löytyy kattava valikoima kodin sisustukseen erikoistuneita myymälöitä sekä muita palveluja, jotka täyttävät yhteensä 33 000 neliötä kauppatilaa.

– Tuntemalla asiakkaansa ja heidän tarpeensa täyden palvelun myymälä osaa tarjota paljon kiinnostavia uutuuksia ja elämyksellisiä kokonaisuuksia sisustuksesta kiinnostuneille alueen asukkaille, Isku Koti Oy:n toimitusjohtaja Petri Pitkäranta sanoo.

toimitusjohtaja Petri Pitkäranta, Isku Koti Oy, puh. 044 792 3444
myyntijohtaja Timo Vuorinen, Isku Koti Oy, puh. 044 386 6505