Isku mukana neljässä kohteessa Hämeenlinnan asuntomessuilla

Isku on vahvasti mukana Hämeenlinnan asuntomessuilla. Messukohteet Villa Lumme, Kaskilinna, Zirkoni ja Lapponia talo esittelevät uudistuvan Iskun sisustuselämyksiä monipuolisesti.

Kohde 31 Villa Lumme

Villa Lumme on kuusihenkisen perheen koti, jonka sisustussuunnittelusta vastaa Isku Koti Oy:n suunnittelupäällikkö Rauno Kröger yhteistyössä talon omistajaperheen kanssa.

Talon huonekalut ovat Isku Kodin valikoimaa. Talossa on muun muassa Nea Vikströmin suunnitteleman Color-sarjan lasten työpöydät. Sarjan uutuus ovat irralliset, laatikostojen päälle sijoitettavat työtasot, jotka käyvät erikokoisiin laatikostoihin lapsen kasvaessa.

Keittiön on suunnitellut Isku Keittiöiden muotoilujohtaja Asmo Noronen yhdessä perheen kanssa. Keittiön lisäksi myös kodinhoitotilojen ja kylpyhuoneiden kalusteet ovat Isku Keittiöiden valikoimasta.

Kohde 45 Kaskilinna

Moderni ja avara Kaskilinna on 4–5 henkisen perheen koti. Talon sisustuksessa on käytetty yksinomaan Iskun huonekaluja. Huonekaluvalinnoissa painottuvat modernin linjakkaat ja samalla kodikkaat kalusteet. Sisustusvalinnat ovat käytännöllisiä: huonekalut ovat samalla kauniita ja toimivia. Keittiö on Isku Keittiöiden SOK Terralle suunnittelemaa Festiva-mallistoa.

Sisustussuunnittelusta vastaa Hanna Saario yhteistyössä Isku Kodin suunnittelupäällikön Rauno Krögerin kanssa.

Kohde 52 Lapponia talo

Cityhirsitalo Lapponia on 4–5 hengen koti. Lapponia on sisustettu Iskun huonekaluilla, ja sen keittiön, kodinhoitohuoneen, kiinteät säilytysratkaisut ja kylpyhuonekalusteet on toimittanut Isku Keittiöt Oy. Sisustussuunnittelun kohteeseen on tehnyt Isku Keittiöiden sisustussuunnittelija Riina Kauppi lopputyönään.

Kohde 23 Zirkoni

Viiden hengen kodiksi suunnitellussa Zirkonissa on Isku Keittiöiden komea graafinen keittiö sekä kylpyhuonekalusteet.

toimitusjohtaja Petri Pitkäranta, Isku Koti Oy, puh. 044 792 3444
toimitusjohtaja Peter Puhlin, Isku Keittiöt Oy, puh. 044 386 8294