IT-tukkuri ALSO Finland lisää valikoimiinsa markkinajohtajan 3D-tulostimet

Uusi jakelukanava 3D Systemsin 3D-tulostimille

Suomen suurin it-tukkuri ALSO Finland Oy on tehnyt sopimuksen tulostimien ja tarvikkeiden jakelusta 3D-tulostuksen edelläkävijä 3D Systemsin kanssa. 3D Systemsin ja ALSOn jakelusopimus varmistaa, että markkinajohtajan 3D-tulostimet ovat saatavilla kattavasti ALSOn kautta jälleenmyyjille tästä päivästä lähtien.

ALSO on jo markkinajohtaja Suomen tulostusmarkkinassa. 3D Systems-yhteistyöllä ALSO varmistaa, että myös tulostuksen uusin tekniikka on suomalaisten ulottuvilla. 3D-tulostusmarkkinat ovat Suomessa tällä hetkellä vielä pienet, mutta ne kasvavat ALSOn arvion mukaan nopeasti.

”Vain mielikuvitus on rajana sille, mitä voidaan 3D-tulostaa: kodin pienesineet, pienoismallit, varaosat. 3D-tulostimien teknisen kehityksen myötä yritykset voivat tulostaa prototyyppien lisäksi täysin valmiita tuotekappaleita myyntiin”, kertoo ALSO Finlandin kuluttajaelektroniikasta vastaava Pasi Salokannel.

3D Systemsin tuotteet ja palvelut korvaavat ja täydentävät perinteisiä valmistusmenetelmiä. 3D-tulostuksella säästetään aikaa ja kustannuksia uusien tuotteiden suunnittelussa, valmistuksessa ja toimituksessa. 3D Systemsillä on tulostimia sekä henkilökohtaiseen että tuotantokäyttöön.

”ALSOlla on huippuosaaminen ja vahva tunnettuus tulostustuotteiden ja -tarvikkeiden tukkukaupassa. Lisäksi heidän kanaviensa kautta 3D Systemsin tuotteet ovat nopeasti tarjolla niin kuluttajille kuin yrityksille”, johtaja Rajeev Kulkarni 3D Systemsiltä sanoo.

3D-tulostimien suositellut kuluttajahinnat ovat alkaen 1 249 € (sis. ALV).

Rajeev Kulkarni
VP & GM Consumer Solutions
3D Systems
rajeev.kulkarni@3dsystems.com