Jarkko Saario valittiin McDonald’s Oy:n Vuoden Ravintolapäälliköksi 2014

McDonald’s Oy on valinnut vuoden ravintolapäälliköksi Jarkko Saarion, joka työskentelee Kampin McDonald’s-ravintolassa. Valinta tehtiin 13:sta McDonald’s Oy:n omistaman ravintolan ravintolapäälliköiden joukosta.

Valintakriteerit kattavat kaikki ravintolan toiminta-alueet: laatu, asiakaspalvelu, ravintolan ja ulkoalueiden siisteys, myynnin ja asiakasmäärien kehitys, kokonaistulos ja henkilöstön työtyytyväisyys olivat avainasemassa valintaa tehtäessä. Valintakriteereissä painotettiin erityisesti Vuoden Ravintolapäällikön omaa halua kehittyä ja johtaa ravintolaansa parempiin tuloksiin.

Jarkko Saarion johdolla Kampin ravintola on kehittynyt erinomaisesti, ja ravintolan työilmapiiri on parantunut entisestään. Suomen parhaat työpaikat -kilpailun tulokset osoittavat, että Kampin ravintolassa työskentelee tyytyväisiä työntekijöitä”, McDonald’sin operatiivinen päällikkö Marko Sokka toteaa.

Jarkko Saario aloitti McDonald’sin palveluksessa Kampin ravintolassa elokuussa 1998.

Operatiivinen päällikkö Marko Sokka, puh. 040 355 1681, marko.sokka(at)fi.mcd.com
Viestintäjohtaja Heli Ryhänen, puh. 040 501 7179, heli.ryhanen(at)fi.mcd.com

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. McDonald’s-ravintoloita on 119 maassa yhteensä reilut 30 000 kpl. Suomen ensimmäinen McDonald’s-ravintola avattiin Tampereella 1984. McDonald’s juhlistaa 30-vuotista taivaltaan Suomessa vuonna 2014. McDonald’sin toiminta perustuu vahvasti lisenssinhaltijoiden eli franchising-yrittäjien ja ketjun väliseen yhteistyöhön. Tällä hetkellä McDonald’s-ravintoloita on Suomessa 82, joista 84 % on yrittäjävetoisia. Ketju työllistää Suomessa noin 3 200 henkilöä. www.mcdonalds.fi.