Joensuun McDonald’s palvelee nyt ympäri vuorokauden

Joensuun McDonald’s-ravintola on pidentänyt aukioloaikaansa. Kesäkuun 1. päivästä alkaen ravintolan autokaista on auki 24 tuntia vuorokaudessa. ”Asiakkaamme ovat aktiivisesti liikkeellä, moni työnkin merkeissä vuorokauden ympäri, joten nyt voimme palvella heitä entistä paremmin”,
kertoo Joensuun McDonald’s-ravintolan yrittäjä Ari Taivalsaari.

Joensuun Kuurnankadulla sijaitseva McDonald’s-ravintola palvelee asiakkaitaan nyt ympäri vuorokauden. Aukioloaika laajeni kesäkuun 1. päivästä alkaen. Aukioloajan laajentamiselle oli selkeä tilaus ja toive myös asiakkailta.

Minulla on hyviä kokemuksia pitkistä aukioloajoista, sillä McDonald's -ravintolani Jyväskylässä ja Kuopiossa ovat jo aiemmin palvelleet asiakkaita ympäri vuorokauden. On hienoa toteuttaa myös joensuulaisille asiakkaille lupaus, että olemme auki ympäri vuorokauden”, kertoo Joensuun McDonald’s-ravintolan yrittäjä Ari Taivalsaari.

Lisää työpaikkoja

Aukioloaikojen laajeneminen lisää myös mahdollisuuksia tarjota henkilökunnalle lisää työvuoroja sekä palkata uusia työntekijöitä.

”Kesätyöntekijät ovat juuri aloittaneet työnsä ja osalle heistä pystymme tarjoamaan töitä myös syksyllä. Pyrimme olemaan joustava työnantaja, joka ottaa huomioon työntekijöiden tarpeet ja erilaiset elämäntilanteet”, Taivalsaari toteaa.

Joensuun McDonald’s-ravintolan ilme uudistettiin viime vuonna sekä ulkoa että sisältä. Värimaailma vaihtui punakeltaisesta hillitympään tummanvihreään, joka on McDonald’s-ketjun uuden värimaailman mukainen.

”Uusi ilme on otettu hyvin vastaan. Nuorten lisäksi myös vanhemmat asiakkaat ovat huomanneet muutoksen ja pitävät sitä piristävänä. Uuden ilmeen lisäksi aukioloaikojen laajennus on osa uudistumiskykyämme, jonka haluan yrittäjänä säilyttää”, Taivalsaari sanoo.

Joensuun ravintola täyttää kesäkuun lopussa 15 vuotta.

Yrittäjä Ari Taivalsaaren kanssa voi sopia haastattelun esimerkiksi Joensuun ravintolaan tai haastatella häntä puhelimitse, puh. 040 715 9900, ari.taivalsaari@fi.mcd.com.

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. McDonald’s-ravintoloita on 119 maassa yhteensä reilut 30 000 kpl. McDonald’s on toiminut Suomessa yli 27 vuotta. Suomen ensimmäinen McDonald’s-ravintola avattiin Tampereella 1984. McDonald’s perustaa toimintansa pitkälle lisenssinhaltijoiden eli franchising-yrittäjien ja ketjun väliseen yhteistyöhön. Tällä hetkellä McDonald’s-ravintoloita on Suomessa 82, joista 85 % on yrittäjävetoisia. Ketju työllistää Suomessa noin 3 200 henkilöä. www.mcdonalds.fi