Joululahjaidea mattimyöhäisille

Nyt sopiva lahja ikään ja sukupuoleen katsomatta on vain muutaman klikkauksen päässä. Netflix on ainutlaatuinen lahja, koska sitä ei ole koskaan aiemmin voinut saada tai antaa joululahjaksi Suomessa.

Netflixissä on tarjolla kattavasti tv-sarjoja ja elokuvia monenlaiseen makuun. Netflixin tarjontaa voi katsoa mielin määrin 7,99 euron kuukausimaksulla. Netflix tarjoaa sekä ulkomaista että kotimaista sisältöä. Lapsiperheitä ilahduttaa Netflixin Lapsille-osio, josta voi kätevästi valita perheen pienimmille sopivaa sisältöä.

Helppo ratkaisu kiireiselle lahjanostajalle

Jäivätkö lahjahankinnat taas viime tinkaan? Ei hätää, sillä Netflixin voi ostaa lahjaksi vielä vaikka jouluaattona! Ei siis tarvetta lähteä pipo kireänä tarpomaan kauppojen viime hetken ruuhkiin.

Käyttöaikaa Netflixiin voi ostaa lahjaksi osoitteessa www.netflix.com/gift

Lahjatilauksen keston voi valita yhdestä kuukaudesta vuoteen asti. Lahjakortin voi tulostaa tai lähettää sähköpostilla. Lahjakortissa on yksilöllinen rekisteröitymistunnus, jonka avulla lahjan saaja voi rekisteröityä Netflixiin silloin, kun itse haluaa.

Miksi Netflix sopii kaikille?

Netflix oppii tuntemaan käyttäjän sen perusteella, mitä julkaisuja hän katsoo palvelusta ja miten hän arvostelee eli antaa tähtiä näkemälleen sisällölle. Suuri valikoima tv-sarjoja ja elokuvia koostuu monista erityylisistä kategorioista, joista voi valita mieluisaa katsottavaa. Hakutoiminnon kautta käyttäjä voi lisäksi etsiä julkaisuja koko Netflixin valikoimasta.

Päivi Vuolle
Viestintätoimisto Cocomms
paivi.vuolle@cocomms.com

Netflix
Netflix on maailman johtava internet-tv-yhtiö, jolla on yli 30 miljoonaa jäsentä 40 maassa. Netflixistä katsotaan kuukaudessa yli miljardi tuntia tv-ohjelmia ja elokuvia, mukaan lukien Netflixin omaa tuotantoa. Netflixin jäsenet voivat katsoa sisältöä edullisella kuukausihinnalla niin paljon kuin haluavat, milloin ja missä tahansa, melkein miltä tahansa internetiin yhteydessä olevalta laitteelta.  Palvelussa ei ole mainoksia, ja tilauksen voi peruuttaa milloin tahansa. Lue lisää internet-tv:n edelläkävijästä Netflixistä (NASDAQ: NFLX) osoitteessa www.netflix.fi. Seuraa Netflixiä myös Facebookissa ja Twitterissä.