Juuso Rönnholm Cocomms Oy:n vaikuttajaviestinnän konsultiksi

Valtiotieteiden maisteri Juuso Rönnholm (30) on aloittanut vaikuttajaviestinnän konsultin tehtävässä viestintätoimisto Cocommsissa.

Rönnholm siirtyi tehtävään liikenne- ja kuntaministeri Paula Risikon erityisavustajan tehtävästä, jossa hänen vastuullaan olivat liikenneministeriön asiat. Ennen liikenneministeriötä Rönnholm toimi ministeri Risikon erityisavustajana sosiaali- ja terveysministeriössä.

Rönnholm on toiminut myös Kokoomuksen eduskuntaryhmässä tiedotussihteerinä ja poliittisena sihteerinä sekä useiden kansanedustajien avustajana. Rönnholm on Etelä-Pohjanmaalla sijaitsevan Isojoen kunnanvaltuuston varapuheenjohtaja.

toimitusjohtaja Kaija Langenskiöld, p. 0400 502 183

Cocomms
Cocomms Oy on täysin suomalaisessa omistuksessa oleva, kansainvälisesti verkostoitunut vaativien toimialojen ja tilanteiden täyden palvelun viestintätoimisto.  Tuemme erityisesti teknologia-, finanssi-, terveys- ja kuluttaja-aloilla toimivia asiakkaitamme viestinnän strategisessa kehittämisessä ja toteutuksessa sekä muutos- ja kriisitilanteiden viestinnässä. Asiakkaitamme ovat muun muassa Airbus, BlackRock, Boehringer Ingelheim, Cisco, Espoon kaupunki, Fujitsu, GE, IBM, McDonald’s, Netflix, Novartis, Standard Life Investments, VAASAN ja Ålandsbanken. Cocommsin vuoden 2014 liikevaihto on 3,4 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on 35 työntekijää. Lisätietoja www.cocomms.com.