Kasvishampurilaiset McDonald’sin tuotevalikoimaan

McDonald’s laajentaa tuotevalikoimaansa lanseeraamalla kasvisvaihtoehdon suosituista hampurilaisistaan. Kasvispihvin voi valita El Maco Junior -, Feast- tai Ruis Feast -hampurilaisiin. Kasvis El Maco Jr. on kampanjatuote, joka on myynnissä 26. maaliskuuta asti.

Nykypäivän kuluttajien ruokailutottumukset muuttuvat erilaisten ruokatrendien mukaan. Lisäksi yhä useampi suomalainen valitsee mielellään kasvisvaihtoehdon. McDonald’s kehittää jatkuvasti tuotevalikoimaansa vastaamaan entistä paremmin asiakkaittensa odotuksia ja tarpeita.

”Saamme asiakkailtamme usein palautetta ja toiveita tuotevalikoimaamme koskien. Kasvishampurilaisia on toivottu meiltä jo jonkin aikaa, ja nyt lisäämme ne valikoimaamme vastataksemme entistä paremmin asiakkaidemme toiveisiin”, McDonald’sin viestintäpäällikkö Heli Ryhänen sanoo.

Kasvispihvin ainesosat ovat: kasvikset (54 %; punainen paprika, parsakaali, herne, porkkana, palsternakka, sipuli, maissi, keltainen paprika, vihreä paprika), peruna (21 %), kasviöljy, perunatärkkelys, kananmunajauhe, vesi, perunahiutale, juusto (1,9 %), jodioitu suola (1,9 %), dekstroosi, hiivauute, hiiva, sakkaroosi, mausteet. Pihvi on vähälaktoosinen ja se valmistetaan uppopaistamalla kasviöljyssä.

Kasvishampurilainen on saatavilla McDonald’sin ravintoloista 29.12. lähtien kautta maan.

Viestintäpäällikkö
Heli Ryhänen
Sähköposti heli.ryhanen@fi.mcd.com

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. McDonald’s-ravintoloita on yli sadassa maassa yhteensä reilut 30 000 kpl. McDonald’s on toiminut Suomessa jo lähes 27 vuotta. Suomen ensimmäinen McDonald’s-ravintola avattiin Tampereella 1984. McDonald’s perustaa toimintansa pitkälle lisenssinhaltijoiden eli franchising-yrittäjien ja ketjun väliseen yhteistyöhön. Tällä hetkellä McDonald’s-ravintoloita on Suomessa 83, joista 86 % on yrittäjävetoisia. Ketju työllistää Suomessa noin 3 200 henkilöä. www.mcdonalds.fi