Kialle ja Mitsubishille Suomessa uusi maahantuonnin johtaja ja PR-päällikkö

Kian ja Mitsubishin maahantuonnista vastaava Delta Motor Group Oy vahvistaa organisaatiotaan.

Koko maahantuonnin johtajaksi on nimitetty Miska Tammelin.Hän vastaa jatkossa Kian ja Mitsubishin maahantuontiorganisaatiosta Suomessa.

”Kian huikea menestys on vahvistanut uskoa omaan tekemiseemme. Kia on kasvattanut kilpailijoista poiketen usean vuoden ajan markkinaosuuttaan Suomessa. Tämä on kannustanut meitä tavoitteissamme myös Mitsubishin kanssa. Alkanut vuosi näyttää Mitsubishin osalta erittäin lupaavalta”, iloitsee maahantuonnin johtaja Miska Tammelin.

Uutena henkilönä Deltan maahantuontiorganisaatioon liittyy Lauri Puintila, joka on nimitetty yhtiön PR-päälliköksi. Puintila vastaa Kian ja Mitsubishin viestinnästä ja mediasuhteista.

”Olemme iloisia saadessamme Lauri Puintilan joukkoomme. Puintilan mediatuntemus ja autoalan kokemus auttavat meitä vahvistamaan brändejämme ”, Tammelin sanoo.

Kian ja Mitsubishin myynti- ja tuotejohtajaksi on nimitetty Tuomas Torkkomäki. Torkkomäki vastaa myynnin ja markkinoinnin johtamisesta sekä Kia- ja Mitsubishi-mallistoista. Torkkomäki raportoi maahantuonnin johtajalle Miska Tammelinille.

Kian ja Mitsubishin markkinointipäälliköksi on nimitetty Petri Pekola. Pekola vastaa Kian ja Mitsubishin markkinoinnista ja molempien brändien kehittämisestä. Pekola raportoi maahantuonnin johtajalle Miska Tammelinille.

Delta Motor Groupin jälkimarkkinointipäälliköksi on nimitetty Ben Sundholm. Sundholm vastaa Kian ja Mitsubishin huollon, varaosien ja lisävarusteiden myynnistä. Sundholm raportoi maahantuonnin johtajalle Miska Tammelinille.

Lisätietoja
Lauri Puintila, PR-päällikkö, Kia- ja Mitsubishi-maahantuonti, Lauri.Puintila (at) delta.fi, 040 584 4685

Miska Tammelin, johtaja, Kia- ja Mitsubishi-maahantuonti, Miska.Tammelin (at) delta.fi, 040 7726822

Tietoa Delta-konsernista
Delta-konsernin muodostavat maahantuontiyhtiö Delta Motor Group Oy ja vähittäiskauppayhtiö Delta Auto Oy. Delta Autoon kuuluu lisäksi yksinomaan BMW-palveluihin keskittynyt Delta Bavaria.
www.deltamotorgroup.fi

Avainsanat: