Kicksille kaksi uutta kosmetiikkamyymälää Suomeen

Kosmetiikkamyymäläketju Kicks avaa pääkaupunkiseudulla kaksi uutta myymälää. Pitkällä aikavälillä Kicks-ketjun tavoitteena on avata noin 80 liikettä Suomessa. Vuosaaren kauppakeskus Columbuksen ja Espoonlahden Kauppakeskus Lippulaivan myymälät avaavat ovensa tällä viikolla.

Kicks on johtava kauneudenhoitoon erikoistunut ketju. Suomessa ensimmäinen myymälä avattiin tämän vuoden helmikuussa Lempäälän Ideaparkissa. Kicksin suunnitelmissa on avata Suomeen vielä 5–7 myymälää tämän vuoden aikana.

Ruotsissa ja Suomessa on nyt yhteensä 110 Kicks-myymälää ja määrää nousee vuosittain noin 25 myymälällä. Kaikissa liikkeissä on laaja valikoima meikkejä, tuoksuja sekä ihon- ja hiustenhoitotuotteita.

”Suomen markkinoilla on hyvät laajentumismahdollisuudet. Kauneudenhoitotuotteiden kysyntä on kasvussa – erityisesti miesten tuotteiden osalta. Myös ylellisten ihonhoitotuotteiden ja tuoksujen myynti kehittyy suotuisasti”, Kicksin toimitusjohtaja Pontuz Bjelfman toteaa.

Columbuksen ja Lippulaivan Kicks-myymälöiden valikoimaan kuuluu vakiintuneita tuotemerkkejä kuten Lancôme ja Dior sekä Suomen markkinoille uusia tuotteita kuten Be Yu ja John Frieda. Liikkeiden koulutettu henkilöstö palvelee asiakkaita tuoteneuvonnan lisäksi opastamalla meikkauksessa sekä kynsien- ja ihonhoidossa. Lippulaivan Kicksin tarjoomaan kuuluvat myös Make Up Storen tuotteet. Kicksin ja Make Up Storen yhteistyötä suunnitellaan myös muihin myymälöihin Suomessa.

toimitusjohtaja Pontuz Bjelfman, Kicks, puh. +46 70 228 66 90
projektipäällikkö Sinikka Kalmelid, Kicks, puh +46 70 249 08 69