• Cocomms Oy/

Kiinteistöihin erikoistuneilta sijoitusyhtiöiltä 60 miljoonaa Standard Life Investmentsin kiinteistörahastoon

Standard Life Investmentsin kiinteistörahastoon on tehty noin 60 miljoonan euron sijoitus. Aviva Investors ja Henderson Global Investors tekivät sijoituksen European Property Growth Fund -rahastoon asiakkaidensa puolesta. Standard Life Investments on yksi Euroopan suurimmista kiinteistörahastonhoitajista.

Vuonna 2001 käynnistetyn rahaston arvo on noin 766 miljoonaa euroa, ja siihen kuuluu 38 kiinteistöä 10 maassa Manner-Euroopassa. Rahaston tavoitteena on saavuttaa 10 prosentin vuosituotto viiden vuoden jaksoissa.

Englanninkielinen tiedote kokonaisuudessaan liitteenä.

Lisätietoja medialle:
Anna-Mari Tiilikainen, viestintätoimisto Cocomms, 09 6689 6925
Richard England, Press Manager, Standard Life Investments, +44 131 245 2750

Lisätietoja  sijoittajille:
Mark Meiklejon, Investment Director,– Property, Standard Life Investments, + 44 131 245 0962

Standard Life Investments käynnisti toimintansa varainhoitajana vuonna 1998. Yhtiön hallinnoitavana on 174,7 miljardia euroa (30.6.2010), mikä tekee siitä yhden suurimmista varainhoitajista Euroopassa. Yhtiö toimii Isossa-Britanniassa, Kanadassa, Irlannissa, Hongkongissa ja Yhdysvalloissa, ja sillä on edustustoimistot Saksassa, Ranskassa, Etelä-Koreassa, Kiinassa ja Australiassa. Standard Life Investments toimii Intiassa yhteisyrityksen kautta.