Koskikeskuksen McDonald’s avautuu uudistuneena

Tampereen Koskikeskuksessa sijaitseva McDonald’s-ravintola avautuu torstaina 20.9. klo 9 täysin uudistettuna. Uusi pohjaratkaisu ja yksi tuoreimmista McDonald’s-ravintoloiden sisustuskonsepteista on nyt osa Koskikeskusta.

Ravintola suljettiin remontin takia elokuun alussa. Parin kuukauden aikana keittiö ja asiakastila uudistettiin täysin.

– Pohjaratkaisu on keikautettu erilaiseksi, joten jopa vakioasiakkaille tutussa ravintolassa asioiminen tulee olemaan uusi kokemus. Tuoreen ilmeen avulla haluamme lisätä asiakkaidemme viihtyvyyttä, kun he ruokailevat McDonald’s-ravintolassa, Tampereen alueen ravintoloiden yrittäjä Timo Myllymäki paljastaa.

Koskikeskuksen McDonald’s-ravintola muutettiin LIM Food -sisustuskonseptin mukaiseksi, jossa näkyy McDonald’sin tunnusväri vihreä yhdistettynä puisiin elementteihin.

– Koskikeskuksen uudistaminen on pitkä projekti. On mukava huomata, että myös liiketiloissamme toimivat yritykset haluavat tehdä oman osansa asiakkaiden viihtyvyyteen panostamisessa. McDonald’s on tästä hyvä esimerkki, Koskikeskuksen kauppakeskuspäällikkö Kai Niinimäki kertoo.

Yrittäjä Timo Myllymäki on luotsannut Tampereen alueen McDonald’s-ravintoloita 10 vuotta. Hänet on valittu kahdesti Vuoden McDonald’s Yrittäjäksi Suomessa. Viime keväänä McDonald’s-ketju palkitsi hänet esimerkillisestä yrittäjyydestään Golden Arch Awardilla Yhdysvalloissa.

Uudistuneen Koskikeskuksen McDonald’s-ravintolan aukioloajat ovat:
Ark. 9-21
La 9-19
Su 11–19

Toivotamme myös median tervetulleeksi tutustumaan uudistuneeseen ravintolaan! Yrittäjä Timo Myllymäki on avajaispäivänä paikalla Koskikeskuksen McDonald’s-ravintolassa klo 9-13.

Tampereen Koskikeskuksen ravintolasta: yrittäjä Timo Myllymäki, puh. 040 590 1102, sähköposti: timo.myllymaki@fi.mcd.com

McDonald’sista yrityksenä: viestintäpäällikkö Heli Ryhänen, puh. 040 501 7179, heli.ryhanen@fi.mcd.com

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. McDonald’s-ravintoloita on 119 maassa yhteensä reilut 30 000 kpl. McDonald’s on toiminut Suomessa yli 27 vuotta. Suomen ensimmäinen McDonald’s-ravintola avattiin Tampereella 1984. McDonald’s perustaa toimintansa pitkälle lisenssinhaltijoiden eli franchising-yrittäjien ja ketjun väliseen yhteistyöhön. Tällä hetkellä McDonald’s-ravintoloita on Suomessa 83, joista 86 % on yrittäjävetoisia. Ketju työllistää Suomessa noin 3 200 henkilöä. www.mcdonalds.fi