Kosmetiikkaketju Kicks laajenee Suomessa - 11. myymälä avataan Rovaniemelle huomenna

Kicks laajenee nopeasti Suomessa. Marraskuun 23. päivä avataan jälleen uusi myymälä, tällä kertaa Rovaniemelle. Myymälä on Kicksin yhdestoista Suomessa. Yhteensä ketjulla on nyt 123 myymälää Pohjoismaissa.

Rovaniemen Kicks sijaitsee keskeisellä paikalla Sampokeskuksen katutasolla. Myymälä työllistää neljä henkilöä. Kaikki Rovaniemen Kicksin työntekijät ovat koulutukseltaan kosmetologeja. Heiltä saa neuvoja ja opastusta Kicksin laajaan valikoimaan kuuluvien meikkien ja tuoksujen sekä ihon- ja hiustenhoitotuotteiden valinnassa.

- Olemme hyvin iloisia Kicksin menestyksestä Suomessa. Suomalaiset kuluttajat ovat ottaneet Kicksin omakseen. Tarjoamme laajan valikoiman kauneudenhoitotuotteita niin miehille kuin naisillekin, ja myymälöidemme koulutettu henkilökunta antaa asiakkaille neuvoja ja vinkkejä. Meistä on hienoa avata jälleen uusi myymälä. Sampokeskus on vahva toimija Rovaniemellä, ja uskon, että täydennämme hyvin alueen muuta tarjontaa, Kicksin toimitusjohtaja Pontuz Bjelfman sanoo.

Kicks laajentuu nopeasti Suomessa. Yritys tähtää noin 15 uuden myymälän kasvuvauhtiin vuosittain. Pitkällä aikavälillä yrityksen tavoite on kuitenkin noin 80 myymälän ketju koko maassa.

- Kauneudenhoitotuotteiden kysyntä kasvaa voimakkaasti. Prosentuaalisesti suurin osa kasvusta tulee miehille tarkoitetuista tuotteista. Toinen voimakkaasti kasvava alue on selektiivisten ihonhoitotuotteiden ja tuoksujen myynti. Eniten myymme tällä hetkellä meikkituotteita, Bjelfman kertoo.

Pontuz Bjelfman, toimitusjohtaja, puh. +46 70 228 66 90
Pia Palmroth, aluepäällikkö, puh. +358 400 461 462