Marleyn perhe jatkaa Bob Marleyn tarinaa nyt Suomessa

House of Marley saapuu Suomen markkinoille tänä syksynä kokoelmallaan ensiluokkaisia ja luonto-arvoja kunnioittavia audiotuotteita kuten kuulokkeita, telakka-asemia ja muita lifestyle-tuotteita.

Marley-liike työskentelee paremman maailman eteen ja tuottaa luontoarvoja kunnioittaviaja innovatiivisia audioelektroniikka- ja lifestyletuotteita. Bob Marleyn sanat ”Make way for that positive day” koskettavat nyt myös suomalaisia, sillä Bob Marleyn ”One Love”-ajatuksen mukaiset House of Marley -tuotteet tulevat myyntiin Suomessa.

“Otamme vakavasti vastuumme Marley-nimen käytöstä tuotteissa, eritoten audiotuotteissa. Olemme erittäin tyytyväisiä alkuperäisten MARLEY-kuulokkeiden saamaan positiiviseen palautteeseen eri puolilta maailmaa”, toteaa Bob Marleyn poika Rohan Marley.

On aika tuoda positiivista värinää myös Pohjoismaihin.

“Tavoitteemme on luoda parempi maailma ja levittää isämme “one world, one love”-ilosanomaa luontoa kunnioittavien tuotteiden muodossa – tuotteiden, jotka edustavat perheemme yhteisiä arvoja. Haluamme jakaa nämä arvot kaikkien maailman ihmisten kanssa. On ollut upeaa viedä House of Marley-tuotteita eri maihin ja nähdä miten viesti rauhasta, rakkaudesta ja yhtenäisyydestä koskettaa kaikkia kieliä ja kulttuureja”, Rohan Marley jatkaa.

House of Marleyn tuotevalikoima ulottuu audiotuotteista lifestyle-tuotteisiin. Siihen kuuluu kuulokkeita, telakka-asemia ja laukkuja. Jokaisen t tuotteen hinnasta menee osa Marleyn perheen hyväntekeväisyysjärjestölle 1Love.org:lle. Järjestö tukee nuorten, maapallon ja rauhan hyväksi tehtävää työtä maailmanlaajuisesti. Lisäksi yritys tekee yhteistyötä paikallisten hyväntekeväisyyskohteiden kanssa. Suomen kohde julkistetaan lähiaikoina.

“Haluamme antaa ihmisille uusia tapoja kokea suosikkimusiikkinsa ja antaa samalla takaisin yhteisölle ja planeetalle voittoa tavoittelemattoman 1Love.org:n kautta. Isämme opetti meille että kaiken mitä teemme täytyy antaa jotain takaisin jotta ympyrä sulkeutuu. Ei riitä että teemme luontoarvoja kunnioittavia tuotteita
̶ meidän tulee myös tukea tahoja jotka tekevät hyvää toiminnallaan,” Rohan Marley sanoo.

Pysy kuulolla, julkaisupäivä ilmoitetaan lähiaikoina!

Empire Finland Oy, Pasi Nieminen,
pasi.nieminen(at)empirenordic.com, puhelin: 040 551 2000