McDonald’s Keskustori viettää avajaisia vappuna

Tampereen Keskustorin McDonald’s-ravintola avataan uudelleen vuoden 2010 tulipalon jälkeen. Ravintolan sisustus on uudistettu McDonald’sin uuden konseptin mukaisesti tyylikästä rakennusta kunnioittaen. Suomen vanhin McDonald’s-ravintola on nyt Suomen uusin.

Keskustorin McDonald’s avaa ovensa lähes kahden vuoden tauon jälkeen vappuaattona 30.4 klo 12.00.

Kaksi vuotta on ollut pitkä aika. Keskustorin kiinniolon ajan olen keskittynyt muiden ravintoloideni pyörittämiseen Tampereella. Asiakkaat ovat odottaneet ja kyselleet kovasti tämän ravintolan avaamista, joten on hienoa, että remontti on nyt ohi, ja saamme uudet ja tyylikkäät tilat, Myllymäki toteaa.

Ravintolassa aloittaa 20 uutta työntekijää. Yhteensä työntekijöitä on 45.

Uusi sisustus yhdistää vanhan ja uuden tyylillä

Keskustorin ravintola on remontoitu LIM Extreme -konseptin mukaan. Siinä yhdistyvät kalusteiden urbaani ja yksinkertainen design yhdistettynä graafisiin sisustuselementteihin. Katseenvangitsijoina ravintolassa ovat muun muassa sisätilojen seinien näyttävät graffitimaalaukset.

LIM Extreme on yksi uusimmista McDonald’sin sisustuskonsepteista, ja Suomessa se on ensimmäisenä toteutettu Tampereen Keskustorin ravintolassa.

– Sisustuksella on suuri merkitys ravintolaviihtyvyydelle. Päädyimme valitsemaan juuri tämän sisustuksen, koska suurin osa asiakkaistamme on nuoria. Olen ylpeä Suomen moderneimman McDonald’s-ravintolan avaamisesta, Myllymäki kertoo.

Keskustorin yrittäjä palkitaan Yhdysvalloissa

McDonald’s-yrittäjä Timo Myllymäelle myönnetään huhtikuussa Golden Arch Award -palkinto juhlallisessa seremoniassa Orlandossa.

Golden Arch Award on korkea-arvoisin tunnustus, jonka McDonald’s-yrittäjä voi ketjulta saada. Palkinto myönnetään erityisen hyvin tehdystä työstä McDonald’s-yrittäjänä. Valintakriteereitä ovat muun muassa jatkuvaan asiakaspalveluun ja laatuun panostaminen, merkittävä työ toiminta-alueen yhteisön hyväksi sekä menestyminen McDonald’s-ketjun edustajana.

Myllymäki on toinen suomalainen, jolle on myönnetty kyseinen palkinto. Hän on työskennellyt McDonald’s-yrittäjänä vuodesta 2002 lähtien. Myllymäki on valittu kahdesti Vuoden McDonald’s -yrittäjäksi Suomessa, vuosina 2003 ja 2008.

Tänä vuonna Golden Arch Award -palkinnon saa alle 40 McDonald’s-yrittäjää. Heidät on valittu 5 600 maailmalla toimivan McDonald's-yrittäjän joukosta.

Vuonna 2004 Myllymäki sai muiden Euroopan parhaiden McDonald’s-yrittäjien joukossa Century Club -palkinnon.

McDonald’s-yrittäjä Timo Myllymäki, puh. 040 590 1102, timo.myllymaki@fi.mcd.com

Viestintäjohtaja Heli Ryhänen, puh. 040 501 7179, heli.ryhanen@fi.mcd.com

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. McDonald’s-ravintoloita on 119 maassa yhteensä reilut 30 000 kpl. McDonald’s on toiminut Suomessa yli 27 vuotta. Suomen ensimmäinen McDonald’s-ravintola avattiin Tampereella 1984. McDonald’s perustaa toimintansa pitkälle lisenssinhaltijoiden eli franchising-yrittäjien ja ketjun väliseen yhteistyöhön. Tällä hetkellä McDonald’s-ravintoloita on Suomessa 82, joista 85 % on yrittäjävetoisia. Ketju työllistää Suomessa noin 3 200 henkilöä.
www.mcdonalds.fi