McWrap® saapui McDonald’s-ravintoloihin

McDonald’s lanseerasi McWrap®-uutuudet. Aasialaisvaikutteinen Sweet Chili Chicken McWrap®, Beef Onion McWrap® ja Grilled Chicken McWrap® odottavat herkkusuita kaikissa McDonald’s-ravintoloissa 22.3. alkaen.

McDonald’sin McWrap®-uutuudet ovat nopea ja maistuva vaihtoehto lounaaksi tai välipalaksi. McWrap® on tuhdin kokoinen isompaankin nälkään. McWrap®-tuotteita saa myös ateriana.

– McWrap® on odotettu uutuus. Asiakkaat olivat tiedustelleet wrapeja, joten olemme iloisia, että voimme nyt tuoda tämän vaihtoehdon ravintoloihimme. McWrap® on koko perheen herkku, mutta uskomme, että erityisesti naisasiakkaat innostuvat tästä vaihtoehdosta, sanoo viestintäjohtaja Heli Ryhänen.

Kolme herkullista vaihtoehtoa

McWrap® on tarjolla kolmena eri makuvaihtoehtona: Sweet Chili Chicken McWrap®, Beef Onion McWrap® ja Grilled Chicken McWrap®. McWrap® on vähälaktoosinen (laktoosia alle 1 g/100 g tuotetta).

Sweet Chili Chicken McWrap® on makean tulinen kanawrap, jossa täytteenä puolitettu Premier -kanapihvi, rapeaa salaattia ja tuorekurkkua. Sweet Chili- ja McFeast -kastikkeet viimeistelevät tämän pehmeän tortillaan käärityn kanaherkun. Hinta 4,95 €.

Beef Onion McWrap®
on saanut täytteekseen mausteista lihaseosta, Ranchjuustoraastetta, tomaattia, raikasta salaattia sekä Salsa- ja Sour Crème -kastikkeita. Hinta 4,95 €.

Grilled Chicken McWrap®
on täytetty puolitetulla Grilled Chicken -kanapihvillä, rapealla salaatilla, tomaatilla, tuorekurkulla ja tuoresipulilla. Lisäksi mukaan on laitettu maukasta Premium Tomato-kastiketta sekä Savoury-kastiketta. Hinta 4,95 €.

McWrap®-aterian hinta on 6,95 €. Ateria sisältää normaalit ranskalaiset ja 0,4 l virvoitusjuoman. Voit halutessasi valita ranskalaisten sijaan lisukesalaatin ja korvata virvoitusjuoman Tropicana-mehulla (omena tai appelsiini) tai rasvattomalla Valio luomumaidolla.

Markkinointijohtaja Tomi Wirtanen, puh. 020 773 1600, matkapuhelin 045 670 7161, tomi.wirtanen@fi.mcd.com

Painokelpoisia tuotekuvia voi tiedustella Cocommsista Riikka Rytilahdelta, riikka.rytilahti@cocomms.com, puh. 040 746 8162

McDonald’s on yksi maailman tunnetuimmista tuotemerkeistä. McDonald’s-ravintoloita on 119 maassa yhteensä reilut 30 000 kpl. McDonald’s on toiminut Suomessa yli 27 vuotta. Suomen ensimmäinen McDonald’s-ravintola avattiin Tampereella 1984. McDonald’s perustaa toimintansa pitkälle lisenssinhaltijoiden eli franchising-yrittäjien ja ketjun väliseen yhteistyöhön. Tällä hetkellä McDonald’s-ravintoloita on Suomessa 82, joista 85 % on yrittäjävetoisia. Ketju työllistää Suomessa noin 3 200 henkilöä. www.mcdonalds.fi