Minna Vanhala-Harmanen henkilöstöpalveluyritys Opteamin toimitusjohtajaksi

Henkilöstöpalveluyritys Opteamin toimitusjohtajaksi on nimitetty huhtikuun alusta alkaen oikeustieteen kandidaatti, varatuomari Minna Vanhala-Harmanen.  Aikaisemmin hän on toiminut yhtiön varatoimitusjohtajana vuodesta 2009 alkaen.

”Opteamin missio on uudistaa työelämää vastuullisesti. On ilo olla aitiopaikalla kehittämässä palveluita, joiden välttämättömyys asiakkaillemme konkretisoituu joka päivä. Työelämä on mahdollisuuksia pullollaan, jos vain on rohkeutta tarttua niihin. Opteamissa välitetään sekä asiakkaasta että työntekijästä, eikä uusia ideoita jätetä toteuttamatta”, uusi toimitusjohtaja Minna Vanhala-Harmanen sanoo.

Minna Vanhala-Harmanen on ollut Opteam Yhtiöt Oy:n palveluksessa vuodesta 2007. Tätä ennen hän on toiminut muun muassa asiantuntijana Elinkeinoelämän keskusliitossa sekä asianajajana Castrén & Snellmanilla. Vanhala-Harmanen on Elinkeinoelämän keskusliiton työelämävaliokunnan jäsen sekä Henkilöstöpalveluyritysten Liitto ry:n hallituksen varapuheenjohtaja.

Opteam on toimialansa suurimpia yrityksiä työllistäen vuosittain yli 10 000 työntekijää. Perinteisesti henkilöstöpalveluala on työllistänyt nuoria, mutta nyt myös eläkeläiset ovat innostuneet jatkamaan työuraansa Opteamin Nestor-palvelun välityksellä. Opteam on markkinajohtaja kansainvälisen työvoiman rekrytoinnissa Suomessa, ja se on tullut tunnetuksi muun muassa filippiiniläisten sairaanhoitajien rekrytoinnista.

Minna Vanhala-Harmanen, minna.vanhala-harmanen@opteam.fi, puhelin 0400 511 786

Opteam
Opteam on vuonna 1999 perustettu franchiseperiaatteella toimiva henkilöstöpalvelualan yritys. Opteam-ketjun liikevaihto vuonna 2010 oli 66 miljoonaa euroa. Yhtiöllä on Suomessa 24 toimistoa sekä lisäksi toimistot Puolassa, Slovakiassa ja Filippiineillä.