MUISTUTUS: Paras palvelu palkitaan: American Express Service Award 2007

Hyvä toimittaja!

Joka vuosi American Expressin kortinhaltijat pääsevät valitsemaan mielestään Suomen parhainta palvelua tarjoavat ravintolat. Tervetuloa kuulemaan äänestyksen tulokset American Express Service Award 2007 -palkintojen julkistustilaisuuteen

tiistaina 1.4.2008 klo 10.00
Ravintola Groteskin baarissa, Ludviginkatu 10, 00130 Helsinki.

American Express Service Award on suomalaisten ravintolayrittäjien arvostama palkinto, jossa valitsijoina ovat palvelun parhaat arvioijat: asiakkaat. Kilpailun avulla American Express – itsekin palveluyritys – haluaa kiinnittää huomiota hyvän palvelukulttuurin tärkeyteen ja edistää palveluhenkilöstön arvostusta.

Palkinnot jaetaan parhaille suomalaisille ravintoloille kahdessa sarjassa: Helsinki ja muu Suomi. Molempien voittajaravintoloiden edustajat ovat paikalla tiedotustilaisuudessa.

American Expressin uusi maajohtaja Tommi Lassila toivottaa vieraat tervetulleiksi, jonka jälkeen Client Manager Liisa Tapanainen ojentaa palkinnot voittajille. Tilaisuuden jälkeen tarjolla on herkullinen brunssi.

Ilmoittautumiset Erika Eerolalle, erika.a.eerola@aexp.com, 27.3.2008 mennessä.

Lämpimästi tervetuloa!

American Express