Netflix aloittaa tänään Hollannissa

Maailman johtava elokuvien ja TV-ohjelmien internetpalvelu laajentaa toimintaansa Euroopassa.

Maailman suurin elokuvien ja tv-ohjelmien internet-tilauspalvelu Netflix on aloittanut toimintansa tänään Hollannissa. Palvelu tarjoaa laajan valikoiman viihdettä edulliseen 7,99 euron kuukausihintaan.

”Olemme iloisia, että saamme olla tuomassa tulevaisuuden televisiota Hollantiin”, kertoo Reed Hastings, Netflixin perustaja ja toimitusjohtaja.

Netflixillä on yli 37 miljoonaa jäsentä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Yhdysvalloissa, Kanadassa, Latinalaisessa Amerikassa, Isossa-Britanniassa ja Irlannissa. Netflix on mullistanut viihteen kulutuksen ja tarjonnut katsojille tuhansia tunteja ohjelmaa. Maailmanluokan tuotantoyhtiöiden sisällön lisäksi Netflixillä on myös useita omatuotantosarjoja. Näitä ovat maailmanlaajuisen suosion saavuttanut poliittinen draama House of Cards, mystinen Hemlock Grove, kulttisuosikki Arrested Developmentin neljäs tuotantokausi, naisvankilaan sijoittuva draamakomedia Orange is the New Black sekä uusimpana Ricky Gervaisin komediasarja Derek, joka julkaistaan Netflixissä huomenna 12. syyskuuta.

Riikka Rytilahti
Viestintätoimisto Cocomms
riikka.rytilahti(at)cocomms.com

Netflix:
Netflix (NASDAQ: NFLX) on maailman johtava internet-tv-yhtiö, jolla on yli 37 miljoonaa jäsentä 40 maassa. Netflixistä katsotaan kuukaudessa yli miljardi tuntia tv-ohjelmia ja elokuvia, mukaan lukien Netflixin omaa tuotantoa. Netflixin jäsenet voivat katsoa sisältöä edullisella kuukausihinnalla niin paljon kuin haluavat, milloin ja missä tahansa, melkein miltä tahansa internetiin yhteydessä olevalta laitteelta. Palvelussa ei ole mainoksia, ja tilauksen voi peruuttaa milloin tahansa. Tutustu internettelevisioyhtiöiden edelläkävijään osoitteessa www.netflix.fi. Seuraa Netflixiä Facebookissa ja Twitterissä.