Netflix aloitti Suomessa tänään – täällä kuvia

Netflix aloitti toimintansa Suomessa tänään. Nyt palvelu toimii Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa.

Kuvia voi ladata tästä osoitteesta:

Kasper Stenbäck
Johtaja, Verkko ja teknologiat
Viestintätoimisto Cocomms
kasper.stenback@cocomms.com

Tietoa Netflixistä
Netflix (NASDAQ: NFLX) on maailman johtava elokuvien ja televisio-ohjelmien internet-tilauspalvelu, jolla on yli 27 miljoonaa suoratoistojäsentä Yhdysvalloissa, Kanadassa, Latinalaisessa Amerikassa, Isossa-Britanniassa, Irlannissa ja Pohjoismaissa. Netflixin jäsenet voivat yhdellä edullisella kuukausihinnalla toistaa elokuvia ja tv-ohjelmia verkon kautta Mac- tai PC-tietokoneella sekä televisiosta. Netflix-yhteensopivien laitteiden valikoima kasvaa jatkuvasti. Siihen kuuluvat PC- ja Mac-tietokoneiden lisäksi muun muassa Microsoftin Xbox 360-, Nintendon Wii- ja Sonyn PS3-konsolit, tietyt Blu-ray-soittimet, internet-yhteydellä varustetut televisiot, kotiteatterit, digitaaliset videotallentimet ja internet-videosoittimet, Applen iPhone, iPad ja iPod touch sekä Apple TV ja Google TV. Kaikkiaan Netflixistä suoratoistavia laitteita on yli 800. Katso lisätietoja osoitteesta www.netflix.com. Seuraa Netflixiä Facebookissa ja Twitterissä.