Netflix esittää Arrested Development -sarjan neljännen kauden Pohjoismaissa!

Netflixin jäsenet pääsevät nauttimaan huippusuositun sarjan kauan odotetusta paluusta ensi vuonna

Bluthit, ehkä televisiohistorian kahjoin perhe, palaavat ruutuun ensi vuonna Arrested Development -sarjan uusissa jaksoissa. Tämä hauska, joskin epävakaa, porukka viihdyttää Netflixin jäseniä niin Suomessa, Ruotsissa, Norjassa kuin Tanskassakin.

Netflixin pohjoismaiset jäsenet voivat jo nyt seurata Bluthien edesottamuksia sarjan kolmen ensimmäisen kauden jaksoissa. Jaksot ovat nähtävillä vain Netflixissä. Fox-televisioyhtiön erinomaiset arvostelut saanut sarja päättyi vuonna 2006. Sarjan neljännen kauden ovat yksinoikeudella Netflixille tuottaneet Imagine TV sekä 20th Century Fox Television. Arrested Development -sarjan neljännen kauden vastaavina tuottajina toimivat Mitch Hurwitz, Troy Miller, Ron Howard, Brian Grazer ja Francie Calfo.

Arrested Development -sarjan paluu on herättänyt paljon huomiota. Neljännen kauden jaksojen ensiesitys tullaan järjestämään Pohjoismaissa samaan aikaan Yhdysvaltojen kanssa”, sanoo Netflixin sisällöstä vastaava johtaja Ted Sarandos. “Meidät on otettu avosylin vastaan Pohjoismaissa, ja on ilo tarjota yhä lisää paikallista sisältöä, Hollywood-tuotantoja ja kansainvälisiä TV-sarjoja ja elokuvia pohjoismaalaisille katsojille.”

Arrested Development
 -sarjan päähenkilöinä ovat Michael Bluth (Jason Bateman), hänen poikansa George Michael (Michael Cera), isä George Bluth Sr. (Jeffrey Tambor), äiti Lucille Bluth (Jessica Walter), veli George Oscar Bluth II (Will Arnett), Buster Bluth (Tony Hale) sekä sisko Lindsay Fünke (Portia de Rossi) ja hänen aviomiehensä Tobias Fünke (David Cross) ja heidän tyttärensä Maeby (Alia Shawkat).

Sarjan tarkka julkaisupäivä ilmoitetaan myöhemmin.

Päivi Vuolle
paivi.vuolle@cocomms.com

Netflix

Netflix on maailman johtava internet-tv-yhtiö, jolla on yli 30 miljoonaa jäsentä 40 maassa. Netflixistä katsotaan kuukaudessa yli miljardi tuntia tv-ohjelmia ja elokuvia, mukaan lukien Netflixin omaa tuotantoa. Netflixin jäsenet voivat katsoa sisältöä edullisella kuukausihinnalla niin paljon kuin haluavat, milloin ja missä tahansa, melkein miltä tahansa internetiin yhteydessä olevalta laitteelta.  Palvelussa ei ole mainoksia, ja tilauksen voi peruuttaa milloin tahansa. Lue lisää internet-tv:n edelläkävijästä  Netflixistä (NASDAQ: NFLX) osoitteessa www.netflix.com. Seuraa Netflixiä myös Facebookissa ja Twitterissä.