Netflix ilahduttaa nuoria katsojiaan uusilla sarjoilla

Viime vuonna julkistettu Turbo FAST -alkuperäissarja lapsille aloitti uuden aikakauden: Netflixin ja DreamWorksin ohjelma oli ensimmäinen striimauspalvelulle tuotettu animoitu lastensarja. Nyt lapsille ympäri maailmaa tuodaan uutta, entistä jännittävämpää viihdettä verkkoon.

Aiemmin tänä vuonna Netflix ja DreamWorks kertoivat tuovansa palveluun useita uusia lastenohjelmia. Joulu tulee aikaisin Netflixissä, kun VeggieTales in the House ja kuningas Julien suosituista Madagascar-elokuvista pelmahtavat ruutuun.

Netflixin lastenohjelmien joukko vahvistuu tällä viikolla entisestään, kun yhtiö julkistaa peräti kaksi alkuperäissarjaa. Suomalaiset lapset pääsevät viettämään aikaa rakastettavien Karvaturrien (Popples) ja Winx-klubin keijujen kanssa.

Söpöt suosikit palaavat

Netflix aikoo herättää uudelleen henkiin 1980-luvun halattavimmat olennot Karvaturrit. Tässä Netflix tekee yhteistyötä samojen ihmisten kanssa, jotka ovat sellaisten supersuosittujen sarjojen taustalla kuin Teini-ikäiset mutanttininjakilpikonnat ja Power Rangers. Karvaturrit ovat hauskoja, rakastettavia, kirkkaanvärisiä olentoja, jotka muuttuvat pörröisistä palloista karvaisiksi kavereiksi ja taas takaisin.

Lumoavat kestosuosikit

Netflixin nuorimpien katsojien suosikki Winx-klubi saa rinnalleen Winx-klubi WOW:n. Uusi alkuperäissarja tulee näkyviin kaikissa Netflix-maissa vuoden 2016 alussa.

“Winx-klubi on jo erittäin menestyksekäs ohjelma kaikilla Netflix-alueilla. Nyt pääsemme syventämään suhdettamme upean eurooppalaisen animaatiostudion kanssa. Rainbow Studios on luonut hyvin suositun globaalin brändin, ja meistä on hienoa, että Netflix on koti uuden sukupolven Winx-klubin nykyisille ja tuleville faneille”, Netflixin sisältöjen hankinnasta vastaava johtaja Erik Barmack sanoo.

Nina Jousenkylä, viestintätoimisto Cocomms
puh. +358 40 940 1314 | nina.jousenkyla(at)cocomms.com

Netflix
Netflix on maailman johtava internet-tv-yhtiö, jolla on yli 50 miljoonaa jäsentä 40 maassa. Netflixistä katsotaan kuukaudessa yli miljardi tuntia tv-ohjelmia ja elokuvia, mukaan lukien Netflixin omaa tuotantoa. Netflixin jäsenet voivat katsoa sisältöä edullisella kuukausihinnalla niin paljon kuin haluavat, milloin ja missä tahansa, melkein miltä tahansa internetiin yhteydessä olevalta laitteelta.  Palvelussa ei ole mainoksia, ja tilauksen voi peruuttaa milloin tahansa. Lue lisää internet-tv:n edelläkävijästä, Netflixistä (NASDAQ: NFLX) osoitteessa
www.netflix.fi. Seuraa Netflixiä myös Facebookissa ja Twitterissä.