Netflix julkisti osavuosikatsauksensa

Liiketoiminta oli nousujohteista kaikilla markkinoilla, joilla Netflix toimii. Netflix aikoo laajentaa toimintaansa Europpassa vielä tämän vuoden aikana ja julkaista lisää omatuotantosarjoja. Käyttäjäkokemusta hiotaan jatkuvasti paremmaksi testauksen avulla.

Lue lisää viimeisimmästä osavuosikatsauksesta:

Kannattaa tutustua myös Netflixin sijoittajasivustoon: http://ir.netflix.com/

Netflix:
Netflix (NASDAQ: NFLX) on maailman johtava internet-tv-yhtiö, jolla on yli 36 miljoonaa jäsentä 40 maassa. Netflixistä katsotaan kuukaudessa yli miljardi tuntia tv-ohjelmia ja elokuvia, mukaan lukien Netflixin omaa tuotantoa. Netflixin jäsenet voivat katsoa sisältöä edullisella kuukausihinnalla niin paljon kuin haluavat, milloin ja missä tahansa, melkein miltä tahansa internetiin yhteydessä olevalta laitteelta. Palvelussa ei ole mainoksia, ja tilauksen voi peruuttaa milloin tahansa. Tutustu internettelevisioyhtiöiden edelläkävijään osoitteessa
www.netflix.fi. Seuraa Netflixiä Facebookissa ja Twitterissä.

Netflixin omatuotantoja ovat Hemlock Groven lisäksi Kevin Spaceyn ja Robin Wrightin tähdittämä House of Cards, joka on jo palvelussa katsottavissa. Tänä vuonna on luvassa myös Jenji Kohanin Orange is the New Black, jossa näyttelee muun muassa Taylor Schilling, Laura Prepon ja Jason Biggs sekä toinen tuotantokausi Steven Van Zandtin tähdittämää Lilyhammer-sarjaa.