Netflix-kortilla voi nauttia sarjoista ja leffoista uudella tavalla

Uudella Netflix-kortilla pääsee käsiksi Netflixin sarjojen, leffojen ja dokumenttien laajaan valikoimaan ilman PayPal-tiliä tai luottokorttia. Kortin käyttäjä voi katsella Netflixin tulevia uutuussarjoja kuten Sense8 ja Dragons sekä huippusuositun Orange Is the New Blackin uusia jaksoja, jotka julkaistaan Netflixissä 12. kesäkuuta.

Netflix-kortti toimii Netflixin kaikissa sovelluksissa aina tietokoneen selaimesta älytelevisioon. Netflixiä voi katsoa televisiosta myös Apple TV:n, Chromecastin ja Elisa Viihteen kautta. Myös PlayStation-, Xbox- ja Nintendo-pelikonsolit käyvät Netflixin katsomiseen. Lisäksi Netflix-sovellus toimii Androidin, iOSin ja Windowsin mobiililaitteissa.

Mistä Netflix-kortin voi hankkia?

Netflix-kortilla voi ladata arvoa nykyiselle Netflix-tilille tai avata uuden tilin. Korttia voi käyttää kaikkiin eri tilisopimuksiin ja se on saatavilla 15, 25 ja 50 euron arvoisena. Netflix-kortin aktivoimiseen ei tarvitse muita maksutapoja kuten luottokorttia tai PayPal-tiliä. Asiakkaalla on siis täysi kontrolli tilin kustannuksissa. Netflix-korttia on saatavilla seuraavilta jälleenmyyjiltä: Gigantti, R-kioski ja GameStop.

Miten Netflix-korttia käytetään?

Raaputa koodi näkyviin kortin takapuolelta ja syötä se palveluun. Korttia voi käyttää sekä uusiin että jo olemassa oleviin Netflix-tileihin. Kortti ei vaikuta ilmaiseen kokeilukuukauteen eikä se sitouta asiakasta jatkamaan tilausta. Kortin arvoa voi käyttää kaikkiin eri tilisopimuksiin. Uusi Netflix-käyttäjä voi ottaa kortin käyttöönsä täällä: www.netflix.fi/lahja. Nykyinen käyttäjä voi syöttää koodin Oma Tili -sivulla Netflixissä.

Jussi Hakanen, viestintätoimisto Cocomms | jussi.hakanen(at)cocomms.com, puh. 050 534 8832

NETFLIX
Netflix on maailman johtava internet-televisiopalvelu. Sillä on yli 62 miljoonaa jäsentä yli 50 maassa. He nauttivat yli sadasta miljoonasta tunnista TV-ohjelmia ja elokuvia päivittäin. Mukana on alkuperäissarjoja, -dokumentteja ja -elokuvia. Netflixin jäsenet katsovat viihdettä rajoituksetta milloin ja missä tahansa ja lähes kaikilla verkkoon liitettävillä laitteilla. Ohjelmia voi toistaa ja pysäyttää ja niiden katsomista voi jatkaa samasta kohdasta, ilman mainoksia tai sitoumuksia.

Avainsanat: