Nintendo pelittää IBS:n avulla

Nintendoa Pohjoismaissa edustava Bergsala jatkaa yhteistyötään IBS:n kanssa. Bergsala päivittää toiminnanohjausjärjestelmänsä IBS Enterprise 6.0 -versioon. Uusi versio tehostaa yhtiön rutiineja tilausten käsittelyssä, asiakasreskontrassa ja varastonhallinnassa.

Ennen lopullista valintaa Bergsala arvioi useita kilpailevia järjestelmiä, mutta päätyi lopulta IBS:ään.

– Valitsimme IBS:n muun muassa yli kymmenen vuoden yhteisen historiamme perusteella. Lisäksi on yksinkertaisempaa ja halvempaa päivittää nykyistä järjestelmää kuin hankkia kokonaan uusi. Yhteistyötä jatkamalla säästämme myös koulutus- ja teknisissä kuluissa, sanoo Bergsala AB:n osakas Allan Ronnebro.

– Meille tärkeät toiminnallisuudet, muun muassa tilausten käsittely ja myyntireskontra, ovat uudessa ohjelmistoversiossa entistäkin kehittyneempiä. Myös raportointijärjestelmä on nopeutunut merkittävästi, ja se tuottaa parempilaatuista informaatiota päätöksenteon tueksi.

Ohjelmistopäivityksen arvioidaan valmistuvan lokakuussa ennen kuin joulukauppatilaukset pääsevät vauhtiin. Samalla IBS päivittää myös palvelimen.

Bergsala on edustanut Nintendoa Pohjoismaissa ja Baltiassa vuodesta 1981. Bergsala markkinoi ja jakelee myös Pokémon-pelejä.

Suomesta, Ruotsista, Norjasta ja Tanskasta sekä Venäjällä ja Baltiassa toimivasta kumppaniverkostosta koostuva IBS Nordics on yksi IBS:n viidestä maantieteellisestä yksiköstä. Palvelemme asiakasyrityksiämme reilun 600 työntekijämme voimin. Tiiviin yhteistyön ansiosta pystymme entistä paremmin toimittamaan laajoja ratkaisuja sekä vastaamaan niin paikallisten kuin kansainvälistenkin asiakkaidemme tarpeisiin.