Peach Passion – uusi jäsen AQVIA Soda Light -tuoteperheeseen

Herkullisia uutisia kaikille persikan ystäville: AGA tuo AQVIA Soda Light -tuoteperheeseen persikan ja passionhedelmän makuisen uutuuden. Peach Passion Light -juomatiivisteestä valmistuu hiilihapotetun veden kanssa hedelmäistä virvoitusjuomaa. Tuote ei sisällä sokeria, joten raikas ja kevyt juoma on myös vähäkalorinen.

Persikka sopii makuna erinomaisesti yhteen kuplaveden kanssa. Yhdistelmän raikas ja kevyt maku voi hyvinkin olla tämän kevään suursuosikki, AGAn kuluttajatuotteiden avainasiakaspäällikkö Helena Tanskanen kertoo.

Peach Passion Light -uutuusjuoman pullosta, 58 cl, saadaan noin 12 litraa virvoitusjuomaa. Veden maustaminen on taloudellinen ja terveellinen vaihtoehto kaupasta saataville, runsaasti sokeria sisältäville virvoitusjuomille. Uutuusmaun lisäksi tuotesarjaan kuuluvat ennestään kola, vadelma, sitruuna-limetti ja appelsiini.

Peach Passion Light -juoma sopii mainiosti ruokajuomaksi tai maistuvien juomasekoitusten pohjaksi, Helena Tanskanen kertoo.

Vähittäiskaupan ohjeellinen suositushinta: 5,95 €/ pullo (sis. ALV)

Sekoitussuhde: 1 + 20

Helena Tanskanen

Avainasiakaspäällikkö, Oy AGA Ab

Puh: 010 242 0549

Sähköposti: helena.tanskanen@fi.aga.com

AGA AQVIA – hiilihapotuslaitteiden testivoittaja

AGAn hiilihapotuslaite AQVIA Balance nimettiin parhaaksi Ruotsin television Plus-kuluttajaohjelman testissä, jossa vertailtiin useita markkinoilla olevia hiilihapotuslaitteita. AQVIA Balancen testivoiton perusteluina olivat hinta, laitteen helppokäyttöisyys ja juoman määrä, joka vastasi luvattua (www.svt.se/plus/hemmamaskintest).

AGA on osa Linde-konsernin Pohjois-Euroopan aluetta, johon kuuluvat Pohjoismaat ja Baltian maat. AGA tuottaa ja markkinoi kaasuja teollisuuskäyttöön sekä erikoiskaasuja kaikkiin käyttötarkoituksiin. Kehitämme yhteistyössä asiakkaidemme kanssa ratkaisuja, jotka liittyvät kaasuihin ja prosessien, kaasuteollisuuden tarvikkeiden ja palvelujen asiantuntemukseen. Edistyneiden kaasuratkaisujen avulla asiakkaat voivat parantaa tuottavuuttaan, turvallisuuttaan ja toimintansa laatua varmistaen samalla ympäristön kannalta turvallisen toiminnan.