Philips aloittaa yhteistyön Disneyn kanssa mullistaakseen lapsille suunnatun valaistuksen

Philipsin innovatiivisten ratkaisujen ja Disneyn hahmojen yhdistelmä tuo tarinoihin ja leikkeihin uuden ulottuvuuden

Amsterdam, Alankomaat – Royal Philips (NYSE: PHG, AEX: PHIA) on tänään julkistanut yhteistyösopimuksen, jonka tarkoituksena on luoda valikoima innovatiivisia, inspiroivia ja leikkisiä valaistusratkaisuja yhdessä Disneyn kanssa.

Yhdistämällä Philipsin valaistusosaaminen ja Disneyn rakastetut hahmot lastenhuoneista voidaan tehdä mielikuvituksellisempia paikkoja lukea, leikkiä ja nukkua. Tämä edustaa Philipsin uusimpia saavutuksia asuintiloihin suunniteltujen valaistusratkaisujen uudistamisessa ja digitalisoimisessa.

Philipsin Disney -tuotevalikoima sisältää ennennäkemättömiä valaistuskonsepteja, jotka antavat lapsille mahdollisuuden olla vuorovaikutuksessa Disneyn satujen ja satuhahmojen kanssa. Tämän mullistavan konseptin ansiosta lapset ja aikuiset voivat kytkeä sähköiset kirjat lastenhuoneen valaistukseen ja luoda näin taianomaisen, interaktiivisen valaistuksen, joka tekee lukukokemuksesta entistä hauskemman. Uuteen tuotevalikoimaan kuuluu myös ajastimella varustettuja Disney-valaisimia, jotka voidaan asettaa heijastamaan eri kuvioita päivä- ja yöaikaan – näin lapsi näkee milloin on aika nukkua, herätä tai leikkiä. Valikoimaan kuuluu myös muun muassa Mickey, Minnie & Monsters Soft Light Portables -yövalo, joka latautuu päivän aikana ja toimii nukkumaan mennessä unileluna, jonka pehmeä valo auttaa pitämään painajaiset loitolla.

"Tämä innovointiin ja inspiraatioon perustuva yhteistyö yhdistää Disneyn vertaansa vailla olevan kyvyn luoda kaikenikäisten lasten mielikuvitusta inspiroivia hahmoja ja tarinoita johtaviin valaistusinnovaatioihimme. Tarjoamme yhdessä jännittävän valikoiman edistyneitä, interaktiivisia valaistusratkaisuja, joista koko perhe voi nauttia. Tavoitteenamme on tulla tämän tuotekategorian johtavaksi toimijaksi – ja tunnetuksi lastenhuoneisiin suunniteltujen digitaalisten, jännittävien valaistuskokemusten tarjoajana”, kertoo Eric Rondolat, Philips Valaistuksen toimitusjohtaja.

Simon Philips, Executive Vice President & General Manager, Walt Disney Company EMEA lisää: "Tämä on täydellinen esimerkki siitä, kuinka innovatiivisen ja mukaansatempaavan tuotevalikoiman ansiosta Disneyn tarinankerronta ulottuu nyt lastenhuoneisiin saakka. Olemme ylpeitä saadessamme työskennellä yhdessä Philipsin kanssa viihtyisien ja rauhoittavien ympäristöjen luomiseksi perheiden lukuhetkiä ja nukkumaanmenoa varten."

Inspiraatio on ollut tuotekehittelyn perusta: Disneyn hahmot heräävät henkiin valon avulla ja luovat lastenhuoneisiin taianomaisen tunnelman, joka tekee iltasatujen lukemisesta entistä jännittävämmän kokemuksen.

Philipsin Disney 2013 -tuotevalikoima sisältää 19 tuotetta. Kaikki tuotevalikoiman tuotteet, Mickey Bloom -tuotteita lukuun ottamatta, ovat syyskuusta lähtien myynnissä Euroopassa ja Yhdysvalloissa, ja vuoden lopusta lähtien myös Aasiassa. Mickey Bloom tulee myyntiin valikoituihin liikkeisiin joulukuussa 2013.

Philips Disney -tuotevalikoima:

• StoryLight Mickey on innovatiivinen Mikki Hiiren muotoinen lamppu, joka reagoi iPadilta luettavaan e-kirjaan ja luo kuhunkin tarinan käänteeseen sopivan valaistuksen.
  • Yövalot Mickey & Minnie Mouse -hahmoina ovat yöpöydälle sopivia lamppuja, jotka tuovat Disneyn taian iltarutiineihin ja tuudittavat lapsesi rauhalliseen uneen ja herättävät hellästi aamulla.
  • SoftPals Monsters Inc.- ja Mickey and Minnie Mouse -hahmoina ovat täydellisiä unikavereita, joiden kanssa iltarutiineista tulee mieleisiä ja joiden kanssa uskaltaa nukkua rauhassa läpi yön.
  • LED Candles Disney Princesses-, Mickey Mouse- & Minnie Mouse -hahmoina loistavat pehmeää valoa, joka lepattaa aidon kynttilän tavoin luoden rentouttavan ja taianomaisen valaistuksen lastenhuoneeseen.
  • LivingColors Mini Mickey- & Minnie Mouse -hahmoina muuttavat lastenhuoneen hauskasta rauhalliseksi ja takaisin.
  • LivingColors Micro Disney-/Pixar Cars-, Disney’s Planes-, Disney Princess- ja Ariel Little Mermaid -hahmoina tarjoavat 64 erilaista valovaihtoehtoa, joilla saa luotua sopivan ympäristön leikkiin kuin leikkiin.

Charlotte Krogh
Philips Valaistus
Puh. +45 30616695
S.posti: charlotte.krogh@philips.com

Royal Philips Electronics

Royal Philips Electronics (NYSE: PHG, AEX: PHIA) on maailman johtava terveydenhuolto-, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoaja, joka keskittyy parantamaan ihmisten jokapäiväistä hyvinvointia ajankohtaisten innovaatioiden avulla. Pääkonttori sijaitsee Alankomaissa, ja Philipsillä on 116 000 työntekijää yhteensä yli 100 maassa. Vuonna 2012 yritys saavutti 24,8 miljardin euron liikevaihdon ja se on markkinajohtaja lääketieteellisen sydän, akuutti- ja kotihoitolaitteiston, energiatehokkaiden valaistusratkaisujen ja uusien valaistussovelluksien, miesten parranajo- ja karvanpoistotuotteiden sekä hammashoitotuotteiden tarjoajana. Uutisia Philipsiltä löydät osoitteesta: www.philips.com/newscenter.